🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15732.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بند اپل واچ Wristcam با دوربین دوگانه و باتری داخلی معرفی شد

شرکت «Ari Roisman» پس از چهار سال تلاش بالاخره توانست بند مخصوص اپل واچ با نام «Wristcam» را با بهره‌مندی از دو دوربین به تولید برساند. Wristcam از دو دوربین بهره می‌برد. دوربین 8 مگاپیکسلی ...

شرکت «Ari Roisman» پس از چهار سال تلاش بالاخره توانست بند مخصوص اپل واچ با نام «Wristcam» را با بهره‌مندی از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - دو دوربین به تولید - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - برساند.

Wristcam از دو دوربین بهره - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - می‌برد. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری ویدیویی با رزولوشن 1080 و عکاسی با رزولوشن 4K در کنار دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، بند مخصوص - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - اپل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - واچ را به گجتی متفاوت در بازار تبدیل کرده‌اند.

Wristcam که قبلا CMRA نامیده می‌شد، تصاویر را روی نمایشگر ساعت هوشمند نشان داده و از یک باتری داخلی بهره می‌برد که امکان یک روز شارژدهی را به آن می‌دهد.

مشکلات طراحی CMRA باعث شد توسعه بند مخصوص - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - اپل واچ در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - حدود چهار سال طول بکشد و درنهایت شرکت Ari Roisman بند جدید را رونمایی کرد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران

کاربران با فشردن کلید روی بند می‌توانند با کمک بند جدید عکاسی و فیلمبرداری کنند. امکان همگام سازی تصاویر و ویدیوها با گوشی آیفون وجود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - دارد و از طریق کابل شارژر نیز می‌توان عکس‌ها و ویدیوها را از حافظه 8 گیگابایتی آن خارج کرد.

دوربین با ساعت از طریق بلوتوث با مصرف انرژی پایین یا (BLE) و با آیفون از طریق بلوتوث 4.2، 5.0 و Wi-Fi متصل می‌شود. Wristcam با وزنی در حدود 23 گرم، تقریبا نصف سبک‌ترین ساعت هوشمند اپل وزن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - دارد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران

 

بند اپل واچ در رنگ‌‌های مشکی، خاکستری، خاکی، قرمز و گل‌بهی به بازار عرضه می‌شود. هر دو دوربین از فلش LED بهره می‌برند که به کیفیت تصویربرداری کمک می‌کند. بند اپل واچ با یک دکمه چند منظوره کنترل می‌شود.

براساس اعلام مدیر عامل شرکت Ari Roisman، بند مستقیما با آیفون سینک می‌شود اما اشتراک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - گذاری هر عکس به صورت مستقیم از ساعت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - حدود 20 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - ثانیه طول می‌کشد. در حال حاضر هنوز امکان به اشتراک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - گذاشتن تصاویر و ویدیوها به صورت مستقیم از ساعت هوشمند فعال نشده است ولی این قابلیت در بروزرسانی‌های بعدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران

شرکت Ari Roisman در حدود 10 هزار بند اپل واچ دارای دوربین را پیش فروش کرده است و تا پایان تعطیلات سال نو میلادی این کاربران می‌توانند بند اپل واچ را دریافت کنند. برخی از این کاربران در حدود چهار سال قبل برای خرید این بند اقدام کرده‌اند؛ اما شرکت تولید کننده اعلام کرده خریداران در صورت تمایل می‌توانند هزینه پرداخت شده را پس - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - بگیرند.

Wristcam در وب‌سایت شرکت با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد. البته در حال حاضر تنها امکان پیش سفارش و رزرو خرید وجود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چمستان استان مازندران - دارد. انتظار می‌رود ماه مارس 2021 بند اپل واچ به دست کاربران برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone