🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43446.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل با همراهی شرکای آسیایی اش ائتلاف حقوقی علیه کوالکام تشکیل داد

به گزارش نشریه وال استریت ژورنال، جمعی از شرکت های تایوانی در نبرد حقوقی اپل علیه کوالکام با آن هم پیمان شده اند و مدعی هستند که کوالکام بابت حق امتیاز استفاده از پتنت هایش بیش از ...

به گزارش نشریه وال استریت ژورنال، جمعی از شرکت های تایوانی در نبرد حقوقی اپل علیه کوالکام با آن هم پیمان شده اند و مدعی هستند که کوالکام بابت حق امتیاز استفاده از پتنت هایش بیش از حد مرسوم از آنها پول می گیرد و قوانین آنتی تراست را زیرپا گذاشته.

اپل نیز در پاسخ به این همراهی اعلام کرده هزینه های حقوقی دفاع از این شرکت ها را پرداخت می نماید و تمام تلاشش را به خدمت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می گیرد تا در نهایت پرونده را به نفع خود تمام کند.

فاکسکان، Compal Electronics، پگاترون و ویسترون شرکت هایی هستند که دعوی حقوقی خود علیه کوالکام را شب گذشته در یکی از دادگاه های محلی سندیگو مطرح کردند.

لازم است اشاره کنیم این شرکت ها غالبا کار مونتاژ آیفون و آیپد را برای اپل بر عهده دارند. کوالکام نیز هم اکنون در زمینه تولید مودم موبایل پیشتاز است و اصلی ترین تامین کننده این قطعه برای اپل است، هرچند که توافق مستقیمی برای استفاده از حق امتیاز پتنت هایش در این رابطه با اپل به امضا نرسانده؛ لذا سازنده آیفون مبلغ تعیین شده را به چهار شرکت اشاره شده پرداخت می کند و آنها نیز پول را به کوالکام می دهند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

ماجرا اما - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از ابتدای امسال شروع شد که اپل کوالکام را برای پرداخت یک میلیارد دلار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به دادگاه کشاند و از آنطرف پرداخت حق امتیاز استفاده از پتنت های آن را به چهار شریک تجاری اش متوقف نمود.

البته ناگفته نماند که کشمکش های حقوقی این دو شرکت سابقه ای طولانی دارد؛ در ماه می، کوالکام چهار کمپانی تایوانی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را به خاطر «عدم پرداخت حق امتیاز» به دادگاه احضار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرد. در ماه جولای، این شرکت از دولت آمریکا درخواست کرد که ورود آیفون به خاک آمریکا را متوقف نموده و از فروش نسخه های موجود در بازار نیز جلوگیری به عمل آورد.

اضافه نماییم که این کمپانی تولید کننده چیپ به خاطر اقدامات ضد رقابتی اش تحت پیگرد قانونی کمیسیون تجارت فدرال آمریکا قرار دارد. این شرکت پیشتر اعلام کرده بود که برخلاف ادعاهای اپل و شرکایش «هیچگاه تامین چیپ را برای عقد قراردادهای غیرمنصفانه با تبصره های غیرمنطقی متوقف نکرده یا اینکه شرکت ها را نسبت به این موضوع تهدید ننموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone