🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41057.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مدل 2018 گلکسی A5 سامسونگ همراه با «نمایشگر بی نهایت» عرضه می شود

به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های بزرگی برای خانواده گلکسی A سال 2018 دارد. انتظار می رود این کمپانی کره ای از لاین آپی با طراحی کاملاً نو رونمایی کند و در عین ...

به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که سامسونگ برنامه های بزرگی برای خانواده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گلکسی A سال 2018 دارد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - انتظار می رود این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کمپانی کره ای از لاین آپی با طراحی کاملاً نو رونمایی کند و در عین حال، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برخی مشخصات داخلی موبایل هایش را ارتقا دهد.

برخلاف اسمارت فون های گلکسی A فعلی، انتظار می رود مدل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های جدید سامسونگ از تکنولوژی Infinity Display برخوردار باشند که در موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به شدت مورد استقبال طرفداران - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار گرفت.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در ماه سپتامبر بود که شنیدیم مدل 2018 دو موبایل Galaxy A5 و Galaxy A7 همراه با نمایشگری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با حاشیه اندک عرضه می شوند و اسکنر انگشت آنها، به پنل پشتی منتقل شده است؛ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حالا این خبر می تواند صحت خبر قبلی را تضمین کند.

اطلاعات اخیر از طریق تست - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های HTML5 مرورگر به دست آمده اند؛ بنچمارکی که رزولوشن موبایل های هوشمند آزمایشی را لیست می کند. ظاهراً گلکسی A5 جدید سامسونگ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد و رزولوشن 412x816 پیکسل را به نمایش می گذارد . مشخصاً این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بدان معناست که سامسونگ دکمه هوم را کنار می گذارد و سنسور اثر انگشت را نیز از جلو به پشت می برد؛ همین اتفاق، احتمالاً در گلکسی A7 هم تکرار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone