🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43439.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

رشد بلور در فضا؛ راهکاری تازه برای مقابله با گازهای اعصاب و سلاح های شیمیایی

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) یکی از بهترین آزمایشگاه های تحقیقاتی در جهان به شمار می رود، به همین دلیل دانشمندان در تلاشند تا از این مرکز برای توسعه پادزهر گازهای شیمیایی استفاده کنند. همان طور ...

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) یکی از بهترین آزمایشگاه های تحقیقاتی در جهان به شمار می رود، به همین دلیل دانشمندان در تلاشند تا از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این مرکز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای توسعه پادزهر گازهای شیمیایی استفاده کنند. همان طور که می دانید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عوامل محرک عصبی مانند سارین (sarin) یا VX به شدت سمی هستند، اما شاید با رشد کریستال های ویژه در شرایط خلاء و در فضا بتوان با آنها مقابله نمود.

گاز سارین با از کار انداختن آنزیم AChE طی چند دقیقه انسان را می کُشد

طبق اعلام مؤسسه ملی سلامت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آمریکا (NIH)، آنزیم AChE (یا آنزیم استیل کولین استراز) به عضلات بدن کمک می کنند تا پس از تحریک توسط سیستم عصبی، به حالت عادی و وضعیت استراحت برگردند. در مقابل، عوامل محرک شیمیایی به گروهی از ترکیبات شیمیایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موسوم به ارگانوفسفات ها (OP) تعلق دارند که مانع از فعالیت آنزیم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - AChE می شوند. این وضعیت می تواند به فلج شدن و مرگ فرد منجر گردد، مثلاً گاز سارین طی چند دقیقه قربانی خود را از پای در می آورد.

ماه گذشته میلادی، مؤسسه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ملی سلامت در قالب پروژه ای تحت عنوان «اقدام متقابل علیه تهدیدات شیمیایی» (CouterACT) چندین نمونه از آنزیم AChE انسان را سوار بر کپسول دراگون اسپیس اکس به ایستگاه فضایی بین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - المللی فرستاد. رشد این آنزیم در زمین بسیار دشوار است، اما در جاذبه صفر با شرایط بهتری روبرو هستیم. دانشمندان تلاش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می کنند تا بلورهای این آنزیم را در فضا ساخته و سپس آنها را برای آزمایشات بیشتر به زمین بفرستند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

دکتر آندری کوالوسکی یکی از اعضای اصلی پروژه فوق می گوید:

با بهره گیری از شرایط جاذبه صفر در ایستگاه فضایی بین المللی، امیدواریم که کریستال های بهتر و یکنواخت تری را بسازیم، عملی که روی زمین میسر نیست.

زمانی که کریستال ها به ابعاد مورد نظر رسیدند، به زمین منتقل خواهند شد. تیم پروژه CounterACT امیدوار است پادزهری را تولید کند که پیوند بین OP-AChE را به سرعت شکسته و اثر گازهای محرک اعصاب را خنثی نماید. در بهترین حالت، فرد قربانی می تواند پادزهر مورد بحث را به صورت خوراکی استفاده نماید.

جالب است که این همه سرمایه مالی و انسانی، تنها برای مقابله با یکی از اشتباهات مرگبار بشر یعنی توسعه گازهای شیمیایی صورت می گیرد؛ اشتباهی که تاکنون به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مرگ هزاران انسان انجامیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone