🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41482.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین تصاویر شیائومی ردمی نوت ۵ با نسبت تصویر ۱۸:۹ را ببینید

اخیراً تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند میان رده شیائومی Redmi Note 5 منتشر شده که گزارشات پیشین مبنی بر نسبت تصویر 18:9 نمایشگر آن را تأیید می کند. بر اساس تصاویر به نظر می رسد ...

اخیراً تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند میان رده شیائومی Redmi Note 5 منتشر شده که گزارشات پیشین مبنی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بر نسبت تصویر 18:9 نمایشگر آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را تأیید می کند.

بر اساس تصاویر به نظر می رسد که با یک نمونه اولیه از این موبایل طرف هستیم. همچنین اندازه نمایشگر نیز 5.5 اینچی بوده و دوربین دوگانه در پشت آن دیده می شود.

پیشتر شنیده شده بود که ردمی نوت 5 از دوربین دوگانه 16 و 5 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مگا پیکسلی اصلی بهره خواهد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برد؛ البته به کیفیت دوربین جلو هیچ اشاره ای نشده بود. همچنین چیپست این اسمارت فون احتمالاً اسنپدراگون 660 یا به احتمال قریب به یقین Helio P25 از مدیاتک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهد بود. گفتنی است این میان رده کمپانی چینی احتمالاً با 3 ترکیب مختلف رم و حافظه داخلی متفاوت زیر به بازار عرضه خواهد شد:

  • 3 گیگابایت رم و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 16 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 150 دلار
  • 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 195 دلار
  • 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 256 دلار

لازم به ذکر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیرو بخش هر سه نسخه ردمی نوت 5 خواهد بود.

شیائومی موبایل اقتصادی ردمی نوت 5A را با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی معرفی کرد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone