🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32607.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از باریکترین لپتاپ مجهز به کارت گرافیک GTX 1060 رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از لپتاپ گیمینگ جدیدی از سری زفروس رونمایی کرده که ادعا می کند باریکترین لپتاپ جهان با کارت گرافیک GTX 1060 است. علاوه بر این مدل 15 اینچی از سری Strix SCAR II معرفی شده ...

ایسوس به تازگی از لپتاپ گیمینگ جدیدی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از سری زفروس رونمایی کرده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که ادعا می کند باریکترین لپتاپ جهان با کارت گرافیک GTX 1060 است. علاوه بر این مدل 15 اینچی از سری Strix SCAR II معرفی شده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در سال گذشته کمپانی تایوانی مدل قبلی سری زفروس (ZEPHYRUS) را معرفی کرده بود؛ اولین لپتاپ ایسوس که از معماری Max-Q انویدیا بهره می بُرد. این معماری به تولید کننده ها امکان طراحی لپتاپ های گیمینگ سبک تر و باریک تر با پردازشگرهای گرافیکی GTX 1080 و نیز 1070 و 1060 را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فراهم می کند.

لپتاپ S GX531 از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سری زفروس

زفروس جدید شاهد تغییراتی بوده. این لپتاپ از پردازنده نسل هشتم اینتل، Core i7-8750H بهره - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می برد و مانیتور 15.6 با رزولوشن fHD آن به نرخ رفرش 144 هرتز (در مقابل 120 هرتز مدل قبلی) مجهز شده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

علاوه بر این زفروس S GX531 به سیستم خنک کننده جدید مجهز شده؛ دارای «سیستم آیرودینامیک فعال» یا AAS است که به خنک کردن بهتر دستگاه با افزودن یک خروجی اضافه هوای داغ کمک می کند، ضخامت لوله های خنک کننده داخل لپتاپ کاهش یافته و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فن ها از ماده ای به نام «پلیمر کریستال مایع» بهره می برند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

به لطف ماده جدید مورد استفاده در فن ها امکان طراحی پره هایی با 83 تیغه ممکن شده است. به گفته ایسوس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همه این فناوری ها موجب شده لپتاپ جدید حدود 20 درصد باریک تر شود و به این ترتیب با 14.95 تا 15.75 میلی متر ضخامت، باریک - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ترین لپتاپ با کارت گرافیک GTX 1060 در جهان باشد. این کارت گرافیک از 6 گیگابایت حافظه بهره می برد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

S GX531 به 16 گیگابایت (تا 24 گیگابایت) رم مجهز شده و تا یک ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD برای آن در نظر گرفته شده است. با تمام این مشخصات، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محصول جدید ایسوس تنها 2.1 کیلوگرم وزن دارد. همچنین مدلی از این لپتاپ به کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q انویدیا با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی مجهز شده است.

زفروس S GX531 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قرار است در سال جاری میلادی روانه بازار شود، البته زمان دقیق مشخص نشده. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز 2600 دلار است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

لپتاپ GL704 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از سری Strix SCAR II

کمپانی تایوانی همچنین لپتاپ جدیدی از سری Strix SCAR II را معرفی کرده. پیش از این مدلی از این محصول معرفی شده بود که از نمایشگری 15.6 اینچی بهره می بُرد اما مدل جدید (GL704) - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایشگری 17.3 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینچی دارد.

البته به لطف حاشیه های باریک نمایشگر ابعاد دستگاه در حد یک لپتاپ 15.6 اینچی است. بنا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بر ادعای ایسوس این محصول اولین لپتاپ گیمینگ 17 اینچی است که پهنایی کوچکتر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از 15.7 اینچ دارد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این مدل هم از پردازنده ای مشابه با نمونه 15.6 اینچی از همین سری بهره می برد: Core i7-8750H. کارت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گرافیک آن GTX 1060 از انویدیا است و تا 32 گیگابایت رم و تا یک ترابایت حافظه داخلی هیبرید یا هارد دیسک دارد.

GL704 وزنی 2.9 کیلوگرمی دارد و هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone