🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32603.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک در حال کار روی چیپست های میان رده جدید؛ احتمالاً خبری از هلیو P70 نخواهد بود

چیپست مدیاتک هلیو P60 که در اسفند ماه گذشته معرفی شده بود قابلیت های هوش مصنوعی را به گوشی های میان رده آورد. اکنون گزارش شده که مدیاتک در حال کار روی دو جایگزین برای ...

چیپست مدیاتک هلیو P60 که در اسفند ماه گذشته معرفی شده بود قابلیت های هوش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مصنوعی را به گوشی های میان رده آورد. اکنون گزارش شده که مدیاتک در حال کار روی دو جایگزین برای چیپست مورد بحث است.

هلیو P60 شرکت هایی از جمله شیائومی و ویوو به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کار رفته بود و اخیراً گوشی اوپو F9 نیز با همین چیپست رونمایی شده بود. این چیپست از 4 هسته پردازشی کورتکس A73 با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - فرکانس 2 گیگاهرتز در کنار 4 هسته کورتکس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - A53 با فرکانس مشابه بهره می برد. همچنین به پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 مجهز شده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان

رونالد کوانت افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی به تازگی اعلام کرده که مدیاتک در حال کار روی دو چیپست هلیو P80 و هلیو P90 است و به این ترتیب به نظر می رسد خبری از هلیو P70 نباشد. او همچنین اضافه کرده که یکی از اولین مشتری های این دو محصول، اوپو خواهد بود.

به نظر می رسد مدیاتک روی چیپست های میان رده سری P حساب ویژه ای باز کرده. پرچمدار هلیو X30 که از 10 هسته پردازشی بهره می بُرد و بر اساس معماری 10 نانومتری طراحی شده بود، نتوانست آن چنان که باید راضی کننده باشد. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - عدم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - معرفی جایگزینی از سری X نشان از این دارد که احتمالاً تایوانی ها قصد دارند بازار چیپست های پرچمدار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر صایین قلعه استان زنجان - را به سایر رقبا واگذار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone