🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26958.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دوربین سونی RX100 VII معرفی شد؛ عکس‌برداری تا 90 فریم بر ثانیه

دوربین جدید سونی RX100 VII قابلیت های فوکوس خودکار دوربین بدون آینه آلفا 9 را در بدنه ای جمع و جور ارائه کرده و با قفل نورسنجی و فوکوس خودکار می تواند تا 90 فریم ...

دوربین جدید سونی RX100 VII - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - قابلیت های فوکوس خودکار دوربین بدون آینه آلفا 9 را در بدنه ای جمع و جور ارائه کرده و با قفل نورسنجی و فوکوس خودکار می تواند تا 90 فریم در ثانیه عکس برداری کند.

این دوربین در حالت عادی امکان ثبت تا 20 فریم بر ثانیه را دارد. به گفته سونی، کارایی فوکوس خودکار هم در حد دوربین بدون آینه آلفا 9 سونی است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان

ظاهر سونی RX100 VII شباهت های فراوانی به نسل قبلی دارد. لنز، 200-24 میلی متر با دیافراگم 4.5-2.8 است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - و مشابه قبل یک منظره یاب بیرون جهنده در بالای بدنه تعبیه شده. نمایشگر دوربین مشابه مدل قبلی قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد و ظرفیت باتری هم مشابه قبل است. اما آنچه که سونی RX100 VII را متفاوت از قبل می کند حسگر جدید و کارایی فوکوس و سرعت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - بالاتر است.

حسگر 20 مگاپیسکلی یک اینچی از نوع CMOS که با چیپ DRAM ترکیب شده وعده سرعت فوکوس خودکار در حد آلفا 9 سونی را می دهد و به گفته سونی در هر ثانیه 60 بار محاسبات مربوط به فوکوس خودکار و نور سنجی انجام می شود. امکان فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز روی 357 نقطه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - وجود دارد و با فوکوس مبتنی بر تشخیص کنتراست هم می توان روی 425 نقطه فوکوس کرد. از قابلیت های جالب دوربین باید به امکان فوکوس روی چشم سوژه (چه انسان و چه حیوان) اشاره کرد.

سونی RX100 VII - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - قابلیت فیلم برداری 4K و 30 فریم بر ثانیه یا fHD و 120 فریم بر ثانیه را دارد. علاوه بر این امکان اتصال میکروفن به دوربین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - برای ثبت دقیق تر صدا ها در نظر گرفته شده است. در مقایسه با لرزشگیر SteadyShot استاندارد سونی، لرزشگیر دوربین جدید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - می تواند در ویدیوهای 4K تا 8 برابر بهتر عمل کند. این بهبود کارایی به لطف ترکیب لرزشگیر اپتیکال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - و الکترونیکی ممکن شده است.

سونی RX100 VII از ماه آگوست (مرداد-شهریور) با قیمت 1200 دلار روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خونیرث نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** جارو برقی پاکشوما VCP-2240 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone