🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44167.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گزارش تازه IDC و فروش موفق هدست های واقعیت مجازی در آینده نزدیک

اپل با معرفی iOS 11 و سخت افزار قوی تر برای مک در کنفرانس توسعه دهندگان خود، نشان داد که قصد دارد از این پس تمرکز بیشتری را به حوزه های واقعیت افزوده و مجازی ...

اپل با معرفی iOS 11 و سخت افزار قوی تر برای مک در کنفرانس توسعه دهندگان خود، نشان داد که قصد دارد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از این پس تمرکز بیشتری را به حوزه های واقعیت افزوده و مجازی معطوف کند.

بر همین اساس، موسسه IDC که در زمینه ارائه اطلاعات بازار و خدمات مشاوره ای فعالیت دارد، بر آن شده تا با انتشار گزارشی تازه، پیش بینی هایش در رابطه با استقبال مردم از دو تکنولوژی مذکور را مطرح - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نماید.

IDC پیش بینی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده که مجموع هدست های واقعیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجازی و افزوده تا سال 2021 میلادی به رقم 100 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلیون برسد که این میزان در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مقایسه با 10 میلیون هدست فروخته شده در سال قبل رشدی چشمگیر را نشان می دهد.

تا سال 2021 بیش از 100 میلیون هدست واقعیت افزوده و مجازی به فروش می رود

بنابر گفته تحلیلگران این مرکز، هدست های واقعیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجازی فاقد نمایشگر که برای کار کردن نیاز به اسمارت فون دارند بیشترین محبوبیت را در میان کاربران داشته اند و هدست های مستقل واقعیت مجازی از سونی، اچ تی سی و آکیلس نیز در پایان سال قبل به محبوبیت رسیده اند.

به گفته Jitesh Ubrani از تحلیلگران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارشد IDC:

ظرف 6 تا 18 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ماه آینده که تولید کنندگان پی سی با همکاری مایکروسافت هدست های متصل به کامپیوتر خود را معرفی می کنند، انتظار می رود بازار این محصولات بیشتر از این با استقبال روبرو شود. با کم شدن پیش نیازهای سخت افزاری پی سی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها و پایین آمدن قیمت هدست ها هم واقعیت مجازی نسبت به قبل بیشتر در دسترس افراد قرار خواهند گرفت. علاوه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر این، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با افزوده شدن تکنولوژی دنبال کننده دست و حرکت نیز پیش بینی می شود که مرز میان واقعیت و جهان دیجیتال بیش از  هر زمان دیگری کم رنگ شود.

همانطور که در ابتدای متن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد، اپل در جریان کنفرانس WWDC 2017 که اوایل ماه میلادی جاری برگزار شد، اعلام کرد که توسعه واقعیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجازی از جمله اهداف این شرکت برای ساخت و عرضه آیمک های جدید است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این شرکت همچنین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کیت توسعه دهندگان متال 2 را به صورت رسمی معرفی کرد که از هدست های واقعیت مجازی و پردازنده های گرافیکی اکسترنال پشتیبانی می کند.

البته باید اشاره کنیم که IDC در گزارش خود مدعی شده به خاطر دشواری هایی که توسعه تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - واقعیت افزوده به همراه دارد، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انتظار می رود که در آینده نزدیک، واقعیت مجازی پیشتاز باشد. با این همه در گزارش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این موسسه به تلاش های اپل در زمینه واقعیت افزوده و عرضه ARKit در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - iOS 11 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره شده که قرار است اواخر امسال در اختیار کاربران قرار گیرد.

پیش بینی IDC این است که هدست - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های واقعیت مجازی از نظر حجم فروش پیشتاز باشند با این همه، واقعیت افزوده به طور کلی تاثیر بزرگ تری روی صنعت خواهد گذاشت. انتظار می رود که نخستین تجربه مصرف کنندگان از واقعیت افزوده نه از طریق هدست های اختصاصی که به واسطه تلفن های همراه و تبلت رقم بخورد و معرفی ARKit از سوی اپل نیز این گمانه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زنی را تقویت می کند.

- تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone