🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26961.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: وزارت ارتباطات وظیفه‌‌ احراز هویت افراد در اینترنت و ساماندهی VPNها را ندارد

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیح داد که طبق قانون وزارت ارتباطات، وظیفه‌ای نسبت به احراز هویت افراد در اینترنت و ساماندهی VPNها ندارد. ضمن آنکه طبق قانون فروش فیلترشکن نیز ...

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیح داد که طبق قانون وزارت ارتباطات، وظیفه‌ای نسبت به احراز هویت افراد در اینترنت و ساماندهی VPNها ندارد. ضمن آنکه طبق قانون فروش فیلترشکن نیز جرم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - محسوب نمی‌شود.

جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس، با حضور - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف پاسخ به سوال «نصرالله پژمانفر» نماینده مشهد و کلات تشکیل شد. در این جلسه پژمانفر درباره عدم انجام وظیفه وزارت ارتباطات در احراز هویت افراد در اینترنت، ساماندهی VPN و فیلترشکن‌ها و قطع سیم کارت‌های مجهول سوالاتی مطرح کرد.

آذری جهرمی نیز در پاسخ تاکید کرد که معتقد به حاکمیت بر فضای مجازی است ولی قانون این وظایف را به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - عهده وزارت ارتباطات نگذاشته است: «لذا وقتی سایتی بسته می‌شود، مردم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - سراغ فیلترشکن می‌روند و یا به دلیل تحریم برخی سایت‌ها خدمات به ما نمی‌دهند، خیلی‌ها هم به بسیاری از این سایت‌ها و وبلاگ‌ها نیاز دارند باید بروند به این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - سایت‌ها و وبلاگ‌ها، پس باید تقاضاها را مدیریت کرد، زیرا نمی‌توان همه سایت‌ها را بست.»

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توضیح سوال دیگر این نماینده بیان کرد کسانی که فیلترشکن می‌فروشند و هیچ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - اتفاقی هم برای آنها پیش نمی‌آید، از زیرساخت‌های همین کشور استفاده می‌کنند اما طبق قانون فروش فیلترشکن جرم محسوب نمی‌شود و این موضوعاتی است که باید در مرکز ملی فضای مجازی حل و فصل شود. او همچنین درباره ساماندهی سیم‌کارت‌های مجعول عنوان کرد:

«قبلا این سیم کارت‌ها بسیار زیاد بود. ما ۱۷ میلیون سیم کارت مجعول را قطع کردیم و فروش سیم کارت هم کاملا قانونی شد ولی وجود سیم کارت جعلی را رد نمی‌کنیم. یکی از عوامل آن هم خرید توسط اتباع خارجی است.»

درپایان جلسه پژمانفر از پاسخ‌های وزیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone