🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26973.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای منتسب به ایران کاربران لینکدین را هدف گرفته‌اند

هکرها با کشاندن افراد سرشناس به لینکدین، به دنبال سرقت داده های حساس آنها هستند. موسسه امنیتی FireEye در گزارشی مدعی شده هکرهای وابسته به ایران کمپین فیشینگ گسترده ای را به راه انداخته اند. ...

هکرها با کشاندن افراد سرشناس به لینکدین، به دنبال سرقت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - داده های حساس آنها هستند.

موسسه امنیتی FireEye در گزارشی مدعی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - شده هکرهای وابسته به ایران کمپین فیشینگ گسترده ای را به راه انداخته اند. این تیم که با عنوان APT34 شناخته می شود، خود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - را به جای افراد آکادمیک جا زده و با ارسال ایمیل به افراد سرشناس از آنها برای پیوستن به شبکه ای از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - افراد حرفه ای در لینکدین دعوت می کنند. در ادامه از طریق پیام های حاوی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - لینک های مخرب، سیستم کاربر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - را آلوده می کنند.

برای مثال هکر در یک مورد خود را «ربکا واتس» از محققین دانشگاه کمبریج معرفی کرده. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - وی در پیام ارسالی برای کاربر هدف از وی خواسته فایلی را در سیستم عامل ویندوز دانلود کرده و آنرا پر کند. پیام های ارسالی از سوی APT34 حاوی لینک بدافزارهایی است که به محض دانلود و اجرا در سیستم کاربر بک دورهایی را ایجاد کرده و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - داده های حساس وی را به سرقت می برند.تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران

این شرکت تاکید کرده که هکرها با استفاده از بدافزار جدیدی از خانواده Tonedeaf درب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - پشتی را ایجاد می کنند که پس از برقراری ارتباط با سرور - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - کنترل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - به دانلود و آپلود فایل، جمع آوری اطلاعات و اجرای دستورات شل می پردازند. علاوه بر این با استفاده از بدافزارهای VALUEVAULT، Longwatch و ابزاری دیگر، نام های کاربری، رمز عبور و اعتبارنامه های مرورگر را نیز به دست می آورند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران
اسکرین شات کد VBA فایل ارسالی از طریق لینکدین

هکرها ظاهرا علاقه ای به آلوده کردن سیستم کاربران عادی نداشته و در عوض قربانیان خود را از میان صنایع خاصی انتخاب می کنند:

مهاجمان دامنه گسترده ای از صنایع فعال در خاورمیانه را هدف گرفته اند اما بیشتر روی سازمان های دولتی، مالی و انرژی تمرکز دارند.

اهمیت حملات اینجا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرخرود استان مازندران - مشخص می شود چرا که مهاجم با در دست داشتن اطلاعات حساس سازمان های دولتی یا زیرساخت های حیاتی می تواند تهدیدات خود را خارج از دنیای مجازی عملی ساخته و تاسیسات زیرساختی را از پای درآورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone