🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26963.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری امنیتی مدیا پلیر محبوب VLC خطری جدی برای میلیون‌ها کاربر [به روز رسانی]

یک آسیب پذیری جدی در جدیدترین نسخه مدیا پلیر VLC مشاهده شده که می‌تواند میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار بدهد و هنوز وصله‌ای هم برای آن منتشر نشده است. محققان شرکت آلمانی CERT-Bund می‌گویند ...

یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - آسیب پذیری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - جدی در جدیدترین نسخه مدیا پلیر VLC مشاهده شده که می‌تواند میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار بدهد و هنوز وصله‌ای هم برای آن منتشر نشده است.

محققان شرکت آلمانی CERT-Bund می‌گویند که یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - نقص امنیتی بزرگ در این نرم افزار پخش کننده ویدیو مشاهده کرده‌اند. بر اساس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - گفته‌های CERT-Bund این نقص باعث فعال شدن «اجرای کد از راه دور» یا RCE، تغییر یا افشای غیر مجاز داده‌ها و فایل‌ها و همچنین ایجاد اختلال کلی در سرویس این مدیا پلیر می‌شود و این یعنی دستگاه کاربران مورد بهره‌برداری هکرها قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند کدهای مخرب روی دستگاه کاربر هدف اجرا کنند.

این آسیب پذیری از نوع بحرانی شناخته شده

آپدیت اخیر میلیاردها بار توسط کاربران در سراسر دنیا دانلود شده و به هکرها اجازه می‌دهد به داده کاربران دسترسی داشته باشند. البته مشکل مذکور هنوز توسط هکرها مورد بهره‌برداری قرار نگرفته با این حال در صورت برطرف نشدن می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکل برای کاربران شود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس

این آسیب‌پذیری که با نام CVE-2019-13615 شناخته می‌شود در آخرین نسخه از نرم‌افزار VLC - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - یعنی ورژن 3.0.7.1 دیده شده و با نمره 9.8 در پایگاه داده National Vulnerability به ثبت رسیده که این یعنی به عنوان یک آسیب پذیری بحرانی شناخته می‌شود.

این مشکل در نسخه‌های ویندوز، لینوکس و UNIX مدیا پلیر VLC مشاهده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - شده و به نظر می‌رسد نسخه macOS این نرم‌افزار آسیب پذیری مذکور را نشان نداده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - است.

سازنده مدیا پلیر VLC یعنی شرکت غیر انتفاعی VideoLAN  گفته که چهار هفته اخیر را در حال کار روی یک وصله برای رفع - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - این مشکل است و تقریبا 60 درصد کار را به اتمام رسانده. ماه گذشته VideoLAN بزرگترین آپدیت امنیتی که در تاریخ VLC برای این مدیاپلیر منتشر شده را ارائه داد. این آپدیت شامل وصله‌هایی برای رفع مجموعا 33 آسیب پذیری بوده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - که از این تعداد 2 نقص بحرانی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - گزارش شده بودند.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 2 مرداد 98]

 

به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - روز رسانی:

بر اساس توئیت ارسال شده از سوی VideoLAN، برنامه VLC در مقابل آسیب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - پذیری اعلام شده ایمن است. مشکل مربوط به کتابخانه ثالثی به نام libebml بوده که بیش از 16 ماه پیش و از زمان نسخه 3.0.3 نرم افزار VLC رفع شده است. به گزارش وبسایت گیزمودو، پایگاه داده National Vulnerability نیز شدت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - آسیب پذیری را از 9.8 (بحرانی) به 5.5 (متوسط) تغییر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone