🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26946.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

افزایش 50 درصدی حملات بدافزار موبایل در 2019؛ با مشهورترین بدافزارها آشنا شوید

محققان موسسه امنیتی چک پوینت هشدار داده اند که حملات سایبری علیه گوشی های هوشمند، به ویژه موبایل های اندرویدی نسبت به سال گذشته میلادی 50 درصد افزایش یافته است. در طول این مدت هکرها ...

محققان موسسه امنیتی چک پوینت هشدار داده اند که حملات سایبری علیه گوشی های هوشمند، به ویژه موبایل های اندرویدی نسبت به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - سال گذشته میلادی 50 درصد افزایش یافته است.

در طول این مدت هکرها توجه بیشتری به موارد نظارتی، تبلیغاتی و نیز سرقت گواهینامه ها نشان داده اند. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - بر اساس گزارش چک پوینت یکی از دلایل افزایش حملات سایبری، رواج بیش از پیش اپلیکیشن های بانکداری روی موبایل ها است و هکرها تلاش می کنند داده های مرتبط با پرداخت ها، اطلاعات لاگین و در نهایت سرمایه قربانیان را سرقت کنند.

به گفته یکی از محققان چک پوینت، نرم افزارهای تولید بد افزار در انجمن های زیر زمینی خرید و فروش می شوند. در بسیاری از موارد حملات بدافزارها روش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - توزیع مشابه با همان مواردی را در پیش می گیرند که کاربران کامپیوترها را آلوده می کند: - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - اجرای اپلیکیشن به طور مخفیانه و در پس زمینه بدون اینکه کاربر متوجه شود.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان

اما - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - برخی بدافزارهای اندروید برای پنهان کاری روش متفاوت تری را در پیش می گیرند.به عنوان مثال تروجان حوزه بانکی «آنوبیس» تنها زمانی شروع به کار می کند که حسگرهای حرکتی دستگاه، تکان خوردن گوشی را تشخیص دهند. با این استراتژی امکان شناسایی و تحلیل آن در محیط شبیه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - سازی شده و آزمایشگاهی غیر ممکن می شود. برخی دیگر قابلیت حفاظتی Google Protect اندروید را غیر فعال می کنند تا با خیال آسوده داده های بانکی کاربران را سرقت کنند.

در بین تمامی این بدافزارهای موبایل «تریادا» مشهورترین و البته یکی از پیشرفته ترین ها است؛ بدافزاری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - که به تنهایی مقصر 30 درصد از تمامی حملات در سطح جهان محسوب می شود. تریادا به هکرها دسترسی سوپر یوزر (یک دسترسی سطح بالا با قابلیت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - اجرای دستورات مدیریتی) را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - می دهد و به این ترتیب می توانند کنترل دستگاه را به دست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - بگیرند. عجیب تر اینکه حتی گزارش شده این بدافزار اندروید روی بیش از 20 هزار گوشی اقتصادی از پیش نصب شده است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان

یکی دیگر از تهدیدهای معمول «لوتور» - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - است که ابزاری برای سوء استفاده از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - آسیب پذیری های اندروید و ایجاد سطح دسترسی روت در گوشی قربانیان به حساب می آید. «حیداد» بدافزار دیگری است که اپلیکیشن های قانونی را مجدداً بسته بندی می کند. سپس این اپ ها در فروشگاه های اپلیکیشن ثالث منتشر شده و کاربران با نصب آنها با نمایش تبلیغات متعدد بمباران می شوند.

محققان هشدار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - داده اند که با مهاجرت عده زیادی از کاربران کامپیوترها و لپتاپ ها به سوی گوشی های هوشمند، هکرها هم توجه بیشتری به حوزه موبایل ها نشان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone