🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26941.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار پیشرفته اندروید با امکان جاسوسی از طریق عکس و ویدیو

یک بدافزار قدرتمند اندروید کشف شده که می تواند به عنوان ابزار نظارت بر افراد خاص کاربرد داشته باشد. به گفته شرکت امنیتی لوک آوت، قابلیت دسترسی از راه دور تروجان Monokle با قابلیت های ...

یک بدافزار قدرتمند اندروید کشف شده که می تواند به عنوان ابزار نظارت بر افراد خاص کاربرد داشته باشد. به گفته شرکت امنیتی لوک آوت، قابلیت دسترسی از راه دور تروجان Monokle با قابلیت های نظارتی متعددی همراه شده که امکان جاسوسی از راه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - دور را فراهم می کند.

مونوکل می تواند گواهینامه های مورد اعتمادی را نصب کند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - که دسترسی روت به دستگاه را فراهم می کند. پس از آن هکرها قادر خواهند بود قابلیت های مورد نظر خود برای سرقت داده ها را روی گوشی هدف پیاده سازی کنند. بدافزار مونوکل همچنین می تواند به عنوان کی لاگر عمل کند یا تصویر و ویدیو ثبت کند. علاوه بر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - این امکان استخراج تاریخچه اپلیکیشن هایی از جمله مرورگرها، سرویس های شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و نیز قابلیت ردیابی موقعیت مکانی کاربر را دارد.

بیشتر این دسترسی ها به واسطه کاوش در سرویس های دسترسی گوگل در اندروید (accessibility services) و سوء استفاده از آن برای سرقت داده ها از اپ های ثالث ممکن می شود. به این ترتیب هکرها قادر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - می شوند با سرقت مجموعه متن های پیش‌بینی شده کاربر (predictive-text) از موضوعات مورد علاقه او آگاه شوند. این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - بدافزار پیشرفته همچنین امکان یافتن پسوردها از طریق ضبط صفحه را دارد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان

با اینکه بدافزار Monokle فعلاً تنها دستگاه های اندروید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - را هدف قرار داده اما محققان به نمونه هایی از بدافزار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - اشاره کرده اند که حاوی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - دستورات غیر قابل استفاده خاصی بوده اند. این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - دستورات خبر از وجود نسخه ای برای iOS می دهند و احتمالاً هکرها در آینده قصد دارند دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل را نیز هدف قرار دهند.

گمان می رود بدافزار از سال 2016 فعال بوده باشد. در حال حاضر تعداد کاربران آلوده شده به این تروجان مشخص نیست اما نشانه هایی از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - فعالیت ناگهانی آن در منطقه قفقاز مشاهده شده؛ منطقه ای که شامل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - ارمنستان، آذربایجان و گرجستان می شود. برخی هدف های بدافزار هم در سوریه بوده اند.

نحوه انتشار بدافزار Monokle مشخص نیست اما محققان معتقدند برخی نمونه های آن در نسخه های آلوده از اپلیکیشن های واقعی جای گرفته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - اند. روش های فیشینگ هم احتمالاً در انتشار آن موثر بوده اند. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - شرکت لوک آوت زیر ساخت های بدافزار را با شرکت روسی Special Technology Centre مستقر در سن پترزبورگ مرتبط می داند. این شرکت یکی از کمپانی هایی است که از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - دسامبر 2016 مشمول تحریم های ایلات متحده به دلیل فعالیت های مخرب سایبری شده بود.

نتیجه تحقیقات - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - لوک آوت در مورد بدافزار Monokle را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ مرکز شما لک هرسین سرویس میده
پاسخ: بله در لک شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone