🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26978.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر منتسب به هواوی میت 30 لایت

افشاکننده چینی Wang Fenjin از طریق پروفایل خود در سایت Weibo چندین تصویر واضح منتسب به هواوی میت 30 لایت منتشر کرد. چند روز پیش هم مشخصات و یک تصویر از این میانرده روی سایت ...

افشاکننده چینی Wang Fenjin از طریق پروفایل خود در سایت Weibo چندین تصویر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - واضح منتسب به هواوی میت 30 لایت منتشر کرد. چند روز پیش هم مشخصات و یک تصویر از این میانرده روی سایت رگولاتوری TENNA - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - قرار گرفته بود.

تصاویر جدید روی مشخصاتی نظیر نمایشگر اینفینتی و دوربین چهارگانه که چند روز پیش منتشر شده بودند مهر تأیید می زنند. هواوی میت 30 لایت  احتمالا از نمایشگر 6.26 اینچی +full HD بهره برده و حفره ای در گوشه سمت چپ دارد که دوربین 32 مگاپیکسلی داخل آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - قرار گرفته است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران

پیکربندی دوربین چهارگانه میت 30 لایت شامل دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی،  - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - 2 مگاپیکسلی عمق سنج و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر می شود. پایین تر از دوربین حسگر اثر انگشت به چشم می خورد؛ این یعنی از سنسور زیر نمایشگر خبری نیست. پشت این گوشی و طراحی برجسته آن بیننده را یاد سری میت 20 می اندازد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی هواوی میت 30 لایت از چیپست Kirin 810 که پیش از این در سری نوا 5 به کار رفته بود بهره می برد.از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - دیگر نکات قابل توجه این گوشی می توان به باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با در نظر گرفتن سایز نمایشگر چندان فوق العاده به نظر نمی رسد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران

هواوی قبلاً گفته بود که بعضی از محصولاتش در بازارهای مختلف تحت عناوین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - متفاوت به بازار خواهند آمد. سری نوا جزو همین دسته از محصولات است؛ این سری به طور ویژه برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده ولی در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. این میانرده قرار است در چین به نام Nova - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - 5i Pro و در دیگر بازارهای دنیا تحت نام هواوی میت 30 لایت به دست خریدار برسد.

هواوی هنوز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - به طور رسمی تاریخ معرفی دقیق میت 30 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - لایت را اعلام نکرده ولی طبق گمانه زنی ها این کمپانی قرار است Nova - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمستان استان مازندران - 5i Pro را به طور رسمی در ماه آگوست (مرداد) معرفی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone