🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19602.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

باگ در اپ اندرویدی توییتر احتمالا پیام خصوصی برخی از کاربران را لو داده است

توییتر می‌گوید باگ امنیتی در اپلیکیشن اندرویدی این پلتفرم احتمالاً سبب لو رفتن پیام‌های خصوصی کاربران شده است. این شرکت افزود تاکنون شواهدی به دست نیامده که نشان بدهد هکرها از این آسیب پذیری سوءاستفاده ...

توییتر می‌گوید باگ امنیتی در اپلیکیشن اندرویدی این پلتفرم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - احتمالاً سبب لو رفتن پیام‌های خصوصی کاربران شده است. این شرکت افزود تاکنون شواهدی به دست نیامده که نشان بدهد هکرها از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - این آسیب پذیری سوءاستفاده کرده‌اند.

به گفته توییتر آسیب پذیری یاد شده به هکرها اجازه می‌داده تا یک اپلیکیشن مخرب را روی گوشی کاربر اجرا کرده و با دور زدن مجوزهای داخلی اندروید، به پیام‌های خصوصی قربانی در اپلیکیشن توییتر دسترسی پیدا کنند. این شرکت باگ مذکور را اکتبر ۲۰۱۸ (مهر ۹۷) برطرف کرده و می‌گوید فقط اندروید ۸ و ۹ را تحت تأثیر قرار داده است.

سخنگوی توییتر به «تک‌کرانچ» می‌گوید یک محقق امنیتی این باگ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - را «چند هفته قبل» و از طریق یکی از برنامه‌های باگ باونتی گزارش کرده است. وی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - افزود توییتر پس از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - این حادثه امنیت پروفایل‌ها را ارتقا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - داده و حالا که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشکل برطرف شده مردم را در جریان قرار داده است. این شرکت دلیل دیر اعلام کردن این باگ را جلوگیری از سوءاستفاده هکرها پیش از برطرف شدن آن اعلام کرده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان

توییتر می‌گوید در زمان شناسایی این باگ اکثر کاربران اپلیکیشن اندرویدی را به آخرین نسخه آپدیت کرده بودند بنابراین جای نگرانی وجود ندارد. اما افزود که حدود ۴ درصد از کاربران همچنان در حال استفاده از نسخه قدیمی و آسیب پذیر هستند و گفت که به زودی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - پیغام آپدیت برای آنها ارسال خواهد شد. بسیاری از کاربران مشاهده پیغام هشدار و پاپ آپ‌های مختلف در مورد این مشکل را گزارش کرده‌اند.

خبر آسیب پذیری اپلیکیشن توییتر تنها سه هفته پس از حمله سایبری گسترده به این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود. طبق گزارشات، هکرها در این حمله با فریب کارکنان این شرکت به ابزارهای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - داخلی دسترسی پیدا کرده و به منظور سرقت بیت کوین از طرف افرادی همچون باراک اوباما و ایلان ماسک اقدام به انتشار توییت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - جعلی کردند. آنطور که گزارش شده این حمله بیش از ۱۰۰ هزار دلار عاید هکرها کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone