🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26971.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مشکل امنیتی فیسبوک Messenger Kids هزاران کودک را در معرض خطر قرار داده است

مسنجر کودکان فیسبوک بر پایه این اصل طراحی شد که بچه ها تنها امکان برقراری ارتباط با افرادی را داشته باشند که توسط والدین آنها تایید شده اند. با این حال یک باگ در طراحی ...

مسنجر کودکان فیسبوک بر پایه این اصل طراحی شد که بچه ها تنها امکان برقراری ارتباط با افرادی را داشته باشند که توسط والدین آنها تایید شده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - اند. با این حال یک باگ در طراحی اپ امکان دور زدن این محدودیت را فراهم کرده است.

این نقص - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - در سیستم چت گروهی باعث می شود کودکان در گروه هایی عضو شوند که افراد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - غریبه در آن حضور دارند. فیسبوک طی هفته های گذشته سرگرم بستن این گروه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - ها و هشدار به اعضای آنها بوده است، با این وجود از افشای مشکل و انتشار بیانیه عمومی خودداری کرده بود. هشداری که این کمپانی برای هزاران کاربر فرستاده بدین ترتیب است:

یک مشکل فنی به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - افراد اجازه می داد گروهی را با حضور کودکان و یکی از افراد مورد تایید والدین ایجاد کنند. ما در حل بستن این گروه ها هستیم و با اتخاذ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - تدابیر جدید مانع تشکیل آنها در آینده خواهیم شد

ریشه این مشکل به نحوه اعمال مجوز انحصاری مسنجر کودکان در چت های گروهی برمی گردد. در حالت عادی کودک تنها می تواند با افراد تایید شده از سوی والدین گفتگو کند اما در چت های گروهی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - به خاطر حضور چندین عضو اعمال این مجوز کمی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - پیچیده تر می شود. تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان

این نقص به ایجاد کننده گروه اجازه می داد تمامی افراد و کودکانی که مجاز به گفتگو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - آنها است را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - به گروه اضافه کند، فارغ از اینکه آیا خود این اعضا مجاز به گفتگو با هم هستند یا خیر. در نتیجه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - هزاران کودک قادر به گفتگو با افراد غریبه بودند که دقیقا در تضاد به هدف اصلی مسنجر کودکان فیسبوک قرار دارد.

قابلیت چت گروهی در این مسنجر از سال ۲۰۱۷ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - وجود داشته اما مشخص نیست باگ مذکور برای چه مدت از دید توسعه دهندگان مخفی مانده است. این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سنندج استان کردستان - پیام رسان قبلا هم به جمع اوری داده های کودکان زیر ۱۳ سال برخلاف قانون COPPA (حفاظت از حریم آنلاین کودکان) متهم شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone