🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26981.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ROG Phone II معرفی شد؛ نمایشگر 120 هرتزی و چیپست اسنپدراگون 855 پلاس

ایسوس با رونمایی از ROG Phone II که به قوی ترین چیپست کوالکام و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده، مستقیما گیمرها و علاقمندان به سخت افزارهای قدرتمند را نشانه گرفته است. ROG Phone II از ...

ایسوس با رونمایی از ROG Phone II که به قوی ترین چیپست کوالکام و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده، مستقیما گیمرها و علاقمندان به سخت افزارهای قدرتمند را نشانه گرفته است.

ROG Phone II از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس بهره می برد که نسبت به اسنپدراگون 855 از 15 درصد توان پردازش گرافیکی بیشتر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - و 4 درصد قدرت پردازش عمومی بالاتر برخوردار است. رم 12 گیگابایتی و حافظه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز تکمیل کننده این ضیافت هستند.

نمایشگر 6.59 اینچی AMOLED این گوشی رزولوشن 1080x2340 پیکسل با نسبت تصویر 19.5 به 9 دارد. این نمایشگر 120 هرتزی، تنها 1 میلی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - ثانیه تأخیر دارد.

برای ثبت کوچکترین لمس های کاربر روی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - صفحه نمایش، از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - سنسور 240 هرتزی استفاده شده و به لطف اصلاحاتی که در سیستم عامل اندروید صورت گرفته میزان تأخیر در لمس نمایشگر آن از آیفون XS Max - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - هم کمتر اعلام شده است.

دوربین سلفی میزبان سنسوری  24 مگاپیکسلی است. ROG Phone II همانند ذن فون 6 از پیکربندی دوگانه شامل سنسور 48 مگاپیکسلی Quad Bayer و سنسور 13 مگاپیکسلی عریض 125 درجه ای برخوردار است.

ROG Phone II که بنچمارک اولیه آن چند روز پیش منتشر شده بود، در کنار رابط کاربری معمولی است که از ذن فون 6 الهام گرفته شده، رابط دیگری به نام ROG UI - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - دارد که برای بازی کردن بهینه شده است. کاربرد دو منظوره این گوشی را می توان در شکل ظاهری آن هم دید؛ عرض گوشی زیر 78 میلیمتر نگه داشته شده تا با یک دست بتوان به راحتی با آن کار کرد.

به کمک لانچر Armoury Crate که مختص بازی طراحی شده کاربر می تواند تنظیمات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - هر بازی را به شکل دلخواه تغییر دهد. مثلاً - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - می توان تنظیمات بازی را برای اجرا روی 120 هرتز تغییر داد و حالت های اجرای روانتر بازی را فعال کرد. به کمک Game Genie نیز می توان اعلانات، تماس ها و روشنایی صفحه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - را تنظیم نمود.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی

در پنل جلو اسپیکرهای استریو با پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - از DTS:X Ultra و توانایی شبیه سازی صدای چند کاناله قرار گرفته اند. مجراهای این اسپیکرها بزرگ تر شده اند که افزایش 2.5 برابری صدا نسبت به نسل اول ROG Phone - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - را در پی داشته است.

برای لذت هرچه بیشتر از بازی ها دو موتور ویبره در سمت چپ و راست گوشی قرار گرفته اند که در بعضی بازی ها مثل آسفالت 9 لرزش های جهت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - دار بازی را به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - دستان کاربر منتقل می کنند. برای اینکه کاربر حس کند در حال فشردن دکمه های فیزیکی است، با هر بار فشردن ایرتریگرها موتورها نیز به کار می افتند. ایسوس میزان تأخیر موتورها را هنگام فشردن تریگرها را تا 20 میلی ثانیه کاهش داده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی

جک 3.5 میلیمتری هدفون برای کاربرانی که صدا را بدون جزئی ترین تأخیر می خواهند تعبیه شده و وجود 4 میکروفون مختلف ضبط شفاف صدای کاربر را در هر حالتی تضمین می کنند. وسواس سازنده در قرار دادن آنتن WiFi، منجر به کاهش تأخیر در بازی های آنلاین شده است.

هنگام بازی و کارهای سنگین گوشی به شدت داغ می کند به همین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - خاطر لوله های خنک کننده وظیفه انتقال گرما - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - از مناطق داغ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - را به خروجی های روی بدنه گوشی دارند. در بدنه موبایل سیستم کولینگ AeroActive Cooler II قرار گرفته که 4 برابر نسبت به نسل قبل صدای کمتری ایجاد کرده و بدنه را حین استفاده خنک نگه می دارد. می توان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - از این وسیله به عنوان پایه نگهدارنده گوشی هم استفاده کرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی

از لوازم جانبی این گوشی می توان به گیم پد ROG Kunai Gamepad اشاره کرد که با الهام از کنترلر نینتندو سوییچ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - ساخته شده است. کاربر می تواند این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - کنترلر را به گوشی وصل کند و تجربه ای همانند کنسول های دستی داشته باشد، یا با متصل کردن دو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - طرف کنترلرها به هم، آنها را به گیم پد بیسیم تبدیل کند. برای انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون می توان از داک های WiGig، Pro Dock - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - یا Desktop Dock استفاده کرد.

از دیگر لوازم جانبی این گوشی TwinView Dock II است که با استفاده از آن یک نمایشگر دوم با رفرش ریت 120 هرتز و تأخیر 1 میلی ثانیه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فن خنک کننده به گوشی اضافه می شود. در طراحی این داک اصلاحاتی صورت گرفته که کاهش وزن و تقسیم وزن بهتر را در پی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - داشته است. از بازی هایی که از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - این داک پشتیبانی می کنند می توان به آسفالت 9 و Shadowgun Legends اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی

ایسوس - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - ROG Phone II باتری 6000 میلی آمپر ساعتی داشته و از قابلیت شارژ سریع 30 واتی ROG HyperCharge و Quick Charge 4.0 پشتیبانی می کند. به کمک این باتری می توان 7 ساعت بدون توقف پابجی بازی کرد.

کمپانی تایوانی به قیمت این محصول اشاره نکرده اما برخی منابع بهای آن را حدود ۹۰۰ دلار ذکر کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خضرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با توجه به تجربه‌ای که با تعمیر جارو برقی پاناسونیک MCCG713 توسط شرکت الو در شهر شازند داشتم، می‌توانم اظهار کنم که بسیار راضی بودم. این خدمات در منزل مشتری انجام شد و با کیفیت بالا بود. ضمناً، کارکنان شرکت الو بسیار حرفه‌ای و متعهد به کار بودند. تمامی نیازهای من در هنگام تعمیر جارو برقی برطرف شد و با نتیجه نهایی بسیار راضی هستم. در کل، می‌توانم به شرکت الو در منطقه فرهنگ شازند برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone