🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16255.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید تلگرام با قابلیت چت صوتی در گروه‌ها منتشر شد

بروزرسانی ۷.۳.۰ برای تلگرام منتشر شد و چندین قابلیت جدید از جمله چت صوتی در گروه‌ها را به این پیام رسان اضافه کرد. قابلیت ویس چت تلگرام تا حدی شبیه کانال‌های صوتی دیسکورد است و ...

بروزرسانی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - ۷.۳.۰ برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - تلگرام منتشر شد و چندین قابلیت جدید از جمله چت صوتی در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - گروه‌ها را به این پیام رسان اضافه کرد.

قابلیت ویس چت تلگرام تا حدی شبیه کانال‌های صوتی دیسکورد است و حالا گزینه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - چت صوتی برای ادمین گروه فعال شده است. پس از فعال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - شدن این قابلیت، اعضای گروه می‌توانند هر زمانی که می‌خواهند وارد چت صوتی شده و یا از آن خارج شوند.

قابلیت چت صوتی حین باز بودن اپ در دسترس است علاوه بر این می‌توان در اندروید با ایجاد ویجت شناور حین استفاده از اپ‌های دیگر نیز آن را فعال نگه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - داشت. قابلیت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - چت صوتی به نسخه دسکتاپ هم آمده که در آن می‌توان با استفاده از کلیدهای میانبر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - در ویندوز و macOS بدون نیاز به جابجا شدن بین پنجره‌ها صحبت کرد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران

ابزار ویرایش تصویر تلگرام نیز بروزرسانی شده و حالا کاربران اندروید می‌توانند عکس‌ها را پس از ارسال ویرایش کنند و به آنها استیکر اضافه کرده و یا روی آنها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - نقاشی بکشند. علاوه بر این کاربران iOS می‌توانند تصویر دریافت شده را ویرایش کرده و آن را به فرستنده ارسال کنند.

حالا در نسخه اندروید می‌توان کارت حافظه SD را به عنوان مسیر پیش‌فرض ذخیره‌سازی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - فایل‌ها انتخاب کرد و کمی از حافظه داخلی گوشی را آزاد نمود. همچنین کاربران iOS می‌توانند با دنبال کردن مسیر Settings > Notifications > Announce Messages و فعال کردن گزینه Telegram از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - سیری بخواهند تا پیام‌های جدید را بخواند.

بروزرسانی‌های جدید همچنین چند اموجی متحرک به تلگرام اضافه می‌کند که آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران

بروزرسانی ۷.۳.۰ ابزار گزارش باگ‌ها و پیشنهادات را تلگرام اضافه کرده است. کاربران از این پس می‌توانند قابلیت‌های جدید را از درون اپ درخواست - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - کرده و باگ‌ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - و مشکلات برنامه را گزارش دهند. امکان لایک کردن و یا نظر دادن در مورد گزارش‌ها وجود دارد، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - بنابراین بقیه کاربران - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - می‌توانند از آن حمایت کرده و یا در مورد درخواست‌ها بازخورد دهند.

«پاول دورف»، هم‌مؤسس تلگرام در پستی جداگانه در کانال شخصی خود اعلام کرد که سرویس درآمدزایی از سال ۲۰۲۱ به تلگرام می‌آید. وی افزود تمام قابلیت‌های فعلی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - رایگان می‌مانند اما در آینده تعدادی قابلیت پولی به تلگرام اضافه می‌شوند که مخصوص کسب و کارها خواهند بود.

- تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نکا استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همیلا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر نمایندگی شما آیا منطقه شهرداری نکا هم برای کولر گازی زیمنس تعمیرکار داره
پاسخ: بله در شهرداری شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone