تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17168.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

AMD با افزایش سهم خود در بازار پردازنده‌ها به اینتل نزدیک می‌شود

اینتل در بازار پردازنده‌ها حکمرانی می‌کند، اما شرکت AMD در سال‌های اخیر توانسته با خانواده رایزن سهم خود را در بازار افزایش دهد و انتظار می‌رود این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. AMD ...

اینتل در بازار پردازنده‌ها حکمرانی می‌کند، اما شرکت AMD در سال‌های اخیر توانسته با خانواده رایزن سهم خود را در بازار افزایش دهد و انتظار می‌رود این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

AMD در جدیدترین گزارش مالی خود از درآمد ۲.۸۰ میلیارد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - دلاری خبر داد که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته میلادی افزایش چشمگیر ۵۶ درصدی را نشان می‌دهد. این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - گزارش مالی قابل توجه با خبر خرید شرکت «زایلینکس» همراه شد، قراردادی که ۳۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

پس از انتشار گزارش مالی AMD، آماری درباره بازار پردازنده‌ها منتشر شده که ما را بیشتر با عملکرد این کمپانی آشنا می‌کند. طبق آمار منتشر شده از سوی «Statista»، سهم این کمپانی در بازار پردازنده‌ها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به ۳۷.۳ درصد رسیده که بالاترین میزان از سال ۲۰۱۲ تا به امروز محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران

در این بازه زمانی اینتل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - سهم ۶۲.۶ درصدی در بازار داشته که پایین‌ترین میزان طی ۸ سال گذشته محسوب می‌شود. بررسی استیم نیز نشان می‌دهد که در ماه اکتبر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - ۲۵.۷۹ درصد کامپیوترها دارای پردازنده AMD بوده‌اند و سهم اینتل به ۷۴.۲۱ درصد رسیده. سهم پردازنده‌های AMD در میان کاربران استیم در یک بازه زمانی ۵ ماهه افزایش داشته است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران

طبق - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - برنامه بنچمارک «PassMark»، در سه ماهه اول سال جاری میلادی AMD در بازار پردازنده‌ها سهمی برابر ۳۶.۳ درصد داشته و اینتل نیز به سهم ۶۳.۷ درصدی دست پیدا کرده است.

شرکت AMD به تازگی از پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ با معماری Zen 3 رونمایی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - کرده که در بنچمارک‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند. این کمپانی کارت‌های گرافیک سری رادئون RX 6000 را نیز معرفی کرده است. در این میان پردازنده رایزن 5600X توانسته در نتایج بنچمارک پردازنده نسل دهم اینتل را شکست دهد. سال آینده میلادی اینتل پردازنده‌های راکت لیک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - را وارد بازار خواهد کرد و انتظار می‌رود شاهد رقابت جذابی میان این دو کمپانی باشیم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone