🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26980.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آلمانی‌ها با رکوردشکنی قهرمان مسابقه سرعت هایپرلوپ شدند

اسپیس ایکس چهارمین مسابقه سالانه کپسول های هایپرلوپ را برگزار کرده و در پایان تیمی از دانشگاه فنی مونیخ موفق شد بالاترین میانگین سرعت را به نام خود ثبت کرده و جایگاه نخست را از ...

اسپیس ایکس چهارمین مسابقه سالانه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - کپسول های هایپرلوپ را برگزار کرده و در پایان تیمی از دانشگاه فنی مونیخ موفق شد بالاترین میانگین سرعت را به نام خود ثبت کرده و جایگاه نخست را از آن خود کند.

تنها چهار تیم از 21 تیم در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - فینال حضور داشتند

تیم دانشگاه فنی مونیخ پارسال - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - هم برنده مسابقات کپسول هایپرلوپ شده بود. کپسول آن ها امسال توانست به حداکثر سرعت 463 کیلومتر بر ساعت رسیده و رکورد قبلی خودشانرا به اندازه تقریبا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - 6 کیلومتر بر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - ساعت بهبود دهد. اگرچه این پیروزی بدون حادثه هم نبود و اواخر مسیر جرقه هایی در کپسول - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - مشاهده شد.

در هر حال کپسول آن ها در آخر به اندازه کافی سالم و دست نخورده بود که از نظر داوران برنده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - مسابقات باشد. در مجموع 21 تیم از دانشگاه های مختلف - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - در مسابقات کپسول هایپرلوپ امسال شرکت کرده بودند که نهایتا تنها چهار گروه از آن ها موفق شدند جواز شرکت در مرحله نهایی را به دست بیاورند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان

از دیگر تیم های حاضر در مرحله نهایی می توان به Delft هلند که اواخر مسیر 1200 متری ارتباطش با کپسول را از دست داد، تیم دانشگاه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - EPFL که موفق به ثبت سرعت 238 کیلومتر بر ساعت شد و Swissloop که مرحله نهایی را با سرعت 257 کیلومتر بر ساعت به پایان رساند، اشاره کرد.

برای مسابقه تیم ها باید کپسول های خود را درون تونل هایپرلوپ قرار می دادند، پس از آن مسیر مهر و موم شده و فشار داخل آن تخلیه می شد تا به خلاء نزدیک شود. چیزی شبیه ایده های اولیه ماسک درباره تونل های هایپرلوپ. با وجود اینکه تنها چهار تیم موفق به رقابت در مرحله نهایی شدند، تمام 21 تیم از اینکه چنین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - فرصتی در اختیارشان قرار گرفته خوشحال بودند و قصد داشتند سال آینده نیز در آن شرکت کنند.

ایلان ماسک درباره این مسابقات می گوید: «به نظر من در رقابت ها خوش می گذرد و از دل آن نیز تکنولوژی به دست می آید.» وی تایید کرد که سال آینده نیز مسابقات کپسول هایپرلوپ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر جوانرود استان کردستان - برگزار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone