تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24352.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دردسر جدید هواوی؛ توافق آمریکا و لهستان در مورد امنیت تجهیزات 5G

آمریکا در ادامه تلاش های بین المللی برای محدود کردن هواوی توانسته لهستان را هم با خود همراه کند. دولت های دو کشور امروز اعلام کردند که صلاحیت تامین کنندگان زیرساخت شبکه 5G و عدم کنترل ...

آمریکا در ادامه تلاش های بین المللی برای محدود کردن هواوی توانسته لهستان را هم با خود همراه کند. دولت های دو کشور امروز اعلام کردند که صلاحیت تامین کنندگان زیرساخت شبکه 5G و عدم کنترل آنها توسط دولت های خارجی باید به شدت مورد ارزیابی قرار گیرد.

«مایک پنس»، معاون رییس جمهور آمریکا و «متئوز موراویکی»، نخست وزیر لهستان با امضای موافقت نامه‌ای بر تشدید معیارهای امنیتی شبکه 5G تاکید کردند. در این قرارداد به اهمیت امنیت ارتباطات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اشاره شده:

حفاظت از نسل بعدی شبکه های ارتباطی در برابر اختلال یا اعمال نفوذ و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تضمین امنیت و آزادی های فردی شهروندان آمریکا، لهستان و دیگر کشورها اهمیتی حیاتی دارد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این دیدار قرار بود با حضور ترامپ برگزار شود اما پس از وقوع طوفان دوریان پنس به نمایندگی از وی با مقامات لهستان دیدار کرد. در این قرارداد به نام هواوی اشاره - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نشده اما تردیدی نیست که هدف واشنگتن محدود کردن پروژه های شبکه نسل پنجم است که به هواوی سپرده می شود چرا که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرکت چینی در لهستان حضوری پررنگ دارد.

از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طرف دیگر دولت محافظه کار لهستان با آمریکا رابطه ای تنگاتنگ دارد و حتی خواستار استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاهی به نام «دژ ترامپ» در خاک خود شده است. مسئولان امنیتی این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کشور سال گذشته مدیر مالی هواوی را به اتهام جاسوسی برای دولت چین بازداشت کردند. هرچند بعدا مشخص شد این فرد ارتباطی با هواوی ندارد اما کمپانی چینی در این کشور کماکان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تحت نظارت شدید قرار دارد.

مقامات آمریکایی از سال گذشته فشار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زیادی را برای کنار گذاشتن هواوی از شبکه های 5G بر متحدان خود وارد کرده اند که در برخی موارد نظیر آلمان و انگلستان راه به جایی نبرده است. بهانه آمریکایی ها برای این سیاست جاسوسی هواوی به نیابت از دولت پکن عنوان شده، اتهامی که بارها از سوی هواوی تکذیب شده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و حتی بهار سال جاری سازمان ملل متحد اعلام کرد که هراس آمریکا از هواوی ناشی از انگیزه های سیاسی است.در صورت پایان جنگ تجاری بین چین و آمریکا احتمال کاهش این فشار وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone