🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38008.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت توانایی قطع صحبت کاربر را به ربات Xiaoice می آموزد

مایکروسافت چند سال قبل ربات مجازی هوشمندی به نام Xiaoice را برای کاربران چینی ارائه کرد که به حرف های آنها گوش فرا داده و در هر موقعیت نیز پاسخ های مناسبی ارائه می کند. این ...

مایکروسافت چند سال قبل ربات مجازی هوشمندی به نام Xiaoice را برای کاربران چینی ارائه کرد که به حرف های آنها گوش فرا داده و در هر موقعیت نیز پاسخ های مناسبی ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - می کند. این ربات حس شوخ طبعی خاصی دارد و مهارت های بی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - شمارش، آن را جذاب تر می کند، با این حال یک نقص عمده دارد و آن عدم برقراری ارتباط در قالب انسانی است.

زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - کاربران با دستیارهای هوشمند یا ربات های چت گفتگو می کنند، مکالمه آنها بیشتر شبیه استفاده از واکی تاکی است که یک طرف مطلب مدنظرش را بیان کرده و منتظر پاسخ طرف مقابل می ماند، اما مکالمه واقعی بین انسان ها به این شکل نیست.

همانطور که «لی ژو» مهندس ارشد XiaoIce می گوید افراد معمولا به صورت همزمان صحبت کرده و گوش می دهند، در واقع آنها منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - طرف مقابل را پیش بینی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - کرده و در صورت لزوم حرف او را قطع کرده یا برای از بین بردن یک جو سنگین سکوت خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - را می شکنند. تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندرانمهندسان مایکروسافت با توجه به این مساله قصد دارند مکالمات ربات خود را به صورت دوسویه درآورند به گونه ای که XiaoIce حین صحبت کردن توانایی گوش کردن نیز داشته باشد.

به گفته ژو این قابلیت به ربات اجازه انتخاب زمان و چگونگی پاسخ به کاربر را می دهد. علاوه بر این با ارائه این به روزرسانی 200 میلیون کاربر XiaoIce دیگر مجبور نیستند برای فعال سازی آن از عبارت خاصی استفاده کنند.

این کمپانی در بیانیه خود تاکید کرده که بر خلاف دستیار هوشمند کورتانا هدف از توسعه ربات های ویژه چت ، ارائه قابلیت های بیشتر نبوده و تنها بر توانایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - های ارتباطی متمرکز است. «دی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر گلوگاه استان مازندران - لی»، مدیر کل پروژه XiaoIce معتقد است این بهینه سازی گامی در راستای توسعه ربات های بهرمند از احساسات است که نیازهای کاربران را درک می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone