🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37874.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوشی ال جی G7 ThinQ از نمایشگر فوق روشن بهره خواهد برد

ال جی پیش از این رسماً اعلام کرده که گوشی پرچمدار G7 ThinQ را در 12 اردیبهشت ماه در نیویورک معرفی خواهد کرد. اخیراً کمپانی کره ای خبر از یکی از مشخصات ویژه آن داده است. بر ...

ال جی پیش از این رسماً اعلام کرده که گوشی پرچمدار G7 ThinQ را در 12 اردیبهشت ماه در نیویورک معرفی خواهد کرد. اخیراً کمپانی کره ای خبر از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یکی از مشخصات ویژه آن داده است.

بر اساس اعلام کمپای کره ای، قرار است G7 ThinQ با قابلیت نمایشگر فوق روشن (Super Bright display) عرضه شود. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این نمایشگر می تواند میزان روشنایی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 1000 نیت را فراهم کند که برای یک گوشی هوشمند  بسیار بالا به حساب می آید.

اگر بخواهیم این میزان را با گوشی های G6 و V30 ال جی مقایسه کنیم، در میابیم که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ال جی این عدد را دو برابر کرده است. با افزایش میزان روشنایی دستگاه مشاهده آن در نور شدید از جمله در زیر آفتاب راحت تر از قبل می شود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بر اساس ادعای ال جی میزان مصرف انرژی نیز نسبت به گوشی G6 تا 30 درصد کاهش می یابد. همچنین همان طور که پیش از این هم در رندرهای رسمی G7 ThinQ مشاهده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرده بودیم در بخش بالایی شاهد بریدگی نمایشگر هستیم که بر اساس تصاویر منتشر شده احتمالاً می توان کناره های چپ و راست این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قسمت را به رنگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مشکی تغییر داد تا ظاهر بالای نمایشگر یک دست تر به نظر برسد.

با توجه به اینکه ال جی قصد دارد از نمایشگر فوق روشن برای پرچمدار آتی خود بهره ببرد، به این ترتیب شاهد استفاده از نمایشگرهای IPS LCD برای آن خواهیم بود؛ نمایشگری که بر اساس گزارش ها 6.1 اینچی است و رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل با نسبت 19.5 به 9 را ارائه می دهد. به این ترتیب این نمایشگر نسبت به آنچه در G6 دیده ایم کشیده تر است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر G7 ThinQ به میزان 100 درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این موضوع - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به معنی رنگ های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زیبا تر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و روشن تر است. همچنین کاربران می توانند بین 6 حالت مختلف نحوه نمایش رنگ ها، مورد دلخواه خود را انتخاب کنند و تعادل رنگ مورد نیازشان را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تنظیم نمایند.

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، به صورت رسمی توسط ال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جی اعلام شده. با این حال هنوز بسیاری از جزئیات در مورد این گوشی هوشمند نا مشخص است.

برای اطلاع از هر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آنچه از گوشی ال جی G7 ThinQ پیش از رونمایی رسمی می دانیم، مطلب ویژه دیجیاتو را مطالعه نمایید.

 

تماشا کنید: - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تست مقاومت گوشی ال جی V30 [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone