🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33589.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ماشین Skywater برنده جایزه ۱.۵ میلیون دلاری تولید آب از هوا شد

یک موسسه کالیفرنیایی با توسعه سیستمی برای ایجاد ابر مصنوعی در کانتینر و تولید روزانه آب کافی از هوا برای یکصد نفر، برنده ۱.۵ میلیون دلار جایزه شد. دو سال قبل موسسه غیرانتفاعی XPrize که ...

یک موسسه کالیفرنیایی با توسعه سیستمی برای ایجاد ابر مصنوعی در کانتینر و تولید روزانه آب کافی از هوا برای یکصد نفر، برنده ۱.۵ میلیون دلار جایزه شد.

دو سال قبل موسسه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - غیرانتفاعی XPrize که با هدف توسعه فعالیت های علمی تاسیس شده، مسابقه ای بین المللی با هدف ابداع روشی پایدار و مقرون به صرفه برای تولید آب در مناطق محروم راه اندازی کرد.

هدف - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - اصلی برگزار کنندگان مسابقه توسعه دستگاهی با قابلیت تولید روزانه ۲ هزار لیتر آب از اتمسفر بود که ۱۰۰ درصد از انرژی های تجدید پذیر استفاده کرده و هزینه تولید هر لیتر آب توسط آن بیش از ۲ سنت نباشد.

در حالی که بسیاری توسعه چنین دستگاهی را ناممکن می دانستند، XPrize برنده این مسابقه ۱.۵ میلیون دلاری را اعلام کرد. برنده مسابقه مذکور تیمی از متخصصان کالیفرنیایی به نام Skywater/Skysource Alliance هستند که با غلبه بر موانع مختلف ابزاری به نام ماشین Skywater را توسعه دادند.

این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دستگاه با ایجاد دمای شکل گیری شبنم، آب را تولید کرده و سپس با استفاده از انرژی بسیار کمی آن را فیلتر می کند. در دمای موسوم به «نقطه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - شبنم» آب موجود در هوا در فشار ثابت بارومتریک با همان سرعت تبخیر، تقطیر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان
۷۹۰ میلیون نفر در دنیا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - به آب پاک دسترسی ندارند

از بین ۹۸ تیمی که از ۲۷ کشور جهان در این رقابت ها شرکت کرده بودند، پنج تیم به فینال راه پیدا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - کردند اما معیارهای سخت گیرانه برگزارکنندگان کوچکترین ایراد، کمبود یا نقصی را به راحتی کنار می گذاشت که به حذف سه تیم از این پنج فینالیست منجر شد.

در روز نهایی مسابقه ماشین Skywater و رقیب دیگر یعنی JMCC Wing باید برای ۲۴ ساعت کامل تست می شدند و در حالی که بسیاری در انتظار برد JMCC - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - Wing بودند، مدار شکن قدرت آسیاب آنها در لحظه آخر دچار مشکل شد و رقابت را به تیم کالیفرنیایی واگذار کردند.

«دیوید هرتز»، سرپرست تیم توسعه Skywater بر این باور است که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دسترسی به آب یکی از حقوق پایه ای انسان است - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - و از این رو باید آن را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - به صورت فراوان در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دسترس همه قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone