تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20835.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس بادز معرفی شد؛ ایرباد کاملاً بی‌سیم ۷۹ دلاری با شارژدهی ۳۰ ساعته

وان پلاس ساعاتی قبل علاوه بر رونمایی از میان‌رده نورد، از ایرباد کاملاً بی‌سیم وان پلاس بادز (OnePlus Buds) رونمایی کرد. این ایرباد ۷۹ دلاری با شارژدهی ۳۰ ساعته و گواهی IPX4 از حدوداً یک ...

وان پلاس ساعاتی قبل علاوه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - بر رونمایی از میان‌رده نورد، از ایرباد کاملاً بی‌سیم وان پلاس بادز (OnePlus Buds) رونمایی کرد. این ایرباد ۷۹ دلاری با شارژدهی ۳۰ ساعته و گواهی IPX4 از حدوداً یک هفته دیگر به بازار عرضه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - می‌شود.

وان پلاس بادز از درایور دینامیک ۱۳.۴ میلیمتری برخوردار بوده و از Bass Boost و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. در هر کدام از گوشی‌ها ۳ میکروفن تعبیه شده تا صدای کاربر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - وضوح بیشتری به گوش مخاطب برسد. علاوه بر این روی گوشی‌ها دکمه‌های لمسی برای کنترل پخش موزیک، فراخوانی دستیار صوتی گوگل و غیره قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران

وان پلاس بادز از گواهی IPX4 برخوردار است و این یعنی می‌توان از آن حین ورزش کردن استفاده کرد. ایربادها از قابلیت حذف نویز محیطی بهره می‌برند اما خبری از حذف نویز فعال (ANC) نیست. هر کدام از گوشی‌ها به باتری ۳۵ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که به گفته وان پلاس تا ۷ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - ساعت شارژدهی خواهند داشت.

طول عمر باتری وان پلاس بادز با کیس شارژ ۴۳۰ میلی آمپر ساعتی به ۳۰ ساعت می‌رسد. این کیس درگاه USB-C - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - دارد که می‌توان از آن برای شارژ سریع ایربادها استفاده کرد. به گفته سازنده وان پلاس بادز با تنها ۱۰ دقیقه شارژ تا ۱۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت و شارژ کامل آن حدوداً ۸۰ دقیقه طول می‌کشد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران

وان پلاس بادز برای Pair شدن سریع‌تر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - با گوشی از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - قابلیت Fast Pair گوگل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این کاربر می‌تواند به کمک اپلیکیشن اختصاصی از شارژ باقی مانده ایربادها باخبر شده و کارهایی نظیر شخصی سازی جسچرها و پیدا کردن گوشی‌ها در صورت گم شدن را انجام دهد. حالت Fnatic نیز برای کاهش تأخیر در بازی‌ها در نظر گرفته است.

وان پلاس بادز در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی با قیمت ۷۹ دلار از تاریخ ۲۷ ژوئیه (۶ مرداد) به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone