🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44260.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

«عدم دسترسی به منابع»، دلیل اصلی تاخیر در عرضه دستیار دیجیتالی بیکسبی سامسونگ

Bixby Voice، نخستین دستیار هوش مصنوعی سامسونگ در حال حاضر قادر به صحبت به هیچ زبانی جز کره ای نیست و کمپانی سامسونگ وعده داده بود که پشتیبانی از زبان های انگلیسی و چینی تا ...

Bixby Voice، نخستین دستیار هوش مصنوعی سامسونگ در حال حاضر قادر به صحبت به هیچ زبانی جز کره ای نیست و کمپانی سامسونگ وعده داده بود که پشتیبانی از زبان های انگلیسی و چینی تا اواخر فصل بهار گذشته آغاز می شود که البته چنین نشد.

سامسونگ مدتی پیش نسخه ای بتا از نرم افزار دستیار بیکسبی را به دست مشارکت کنندگان برنامه «دسترسی زودهنگام» خود در خاک ایالات متحده رساند، اما حقیقت آن است که بسیاری از دارندگان گلکسی اس 8، بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از گذشت دو ماه از عرضه این موبایل، کماکان قادر به استفاده از سرویس سامسونگ نیستند.

نشریه The Investor با نقل از منابعی که نامشان فاش نشده می گوید تاخیر در راه اندازی سرویس بیکسبی به خاطر «عدم دسترسی به منابع» مانند اطلاعات و متخصصین زبان های خارجی بوده است. این بدان معناست که بیکسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با زبان کره ای مشکلی ندارد، اما وقتی پای زبان های دیگر مانند زبان انگلیسی به میان می آید، عملکردی پایاپای نسبت به دیگر دستیارهای مشابه از خود نشان نمی دهد.

گفتنی است که یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از سخنگویان سامسونگ نیز چندی پیش به موردی مشابه اشاره کرد و گفت این کمپانی کماکان در حال بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مهارت های زبانی بیکسبی است تا دستیار هوش مصنوعی پیشرفته تری برای کاربران تدارک دیده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone