🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19652.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بازداشت دو محقق ارشد سامسونگ به جرم افشای اطلاعات فناوری OLED برای چینی‌ها

دو محقق سامسونگ دیسپلی اخیرا به جرم افشای اطلاعات مربوط به روش تولید پنل‌های OLED برای یک کمپانی چینی دستگیر شده‌اند. دادستان‌های کره جنوبی این افراد را به افشای اطلاعات سامسونگ دیسپلی و ضربه چندین ...

دو محقق سامسونگ دیسپلی اخیرا به جرم افشای اطلاعات مربوط به روش تولید پنل‌های OLED برای یک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - کمپانی چینی دستگیر شده‌اند.

دادستان‌های کره جنوبی این افراد را به افشای اطلاعات سامسونگ دیسپلی و ضربه چندین میلیون دلاری به این کمپانی متهم کرده و آن‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - را دستگیر کردند. نام این افراد اعلام نشده، با این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - حال می‌دانیم که آن‌ها ۴۶ و ۳۷ ساله هستند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - و از مقامات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - ارشد سامسونگ بوده‌اند.

علاوه بر این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - دو محقق، یک شریک خارجی این کمپانی نیز دستگیر شده. این فرد مدیر یکی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات نمایشگر است که در گذشته با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - سامسونگ همکاری داشته. در حال حاضر نقش این فرد در این پرونده مشخص نشده و تنها متهم به عدم موفقیت در حفاظت از اطلاعات حساس شده است.

طبق گزارش یک رسانه‌ کره‌ای، این پرونده مربوط به پیشتازی سامسونگ در استفاده از چاپ جوهرافشان به عنوان روشی برای تولید پنل‌های OLED می‌شود. دادستان‌های کره جنوبی اعتقاد دارند که این دو محقق اطلاعات فرایندی که سامسونگ دیسپلی در نیمه دوم سال گذشته میلادی آزمایش کرده را افشا کرده‌اند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی

علاوه بر محققان کره‌ای، مقامات بلندپایه یک کمپانی چینی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - که نام آن هنوز اعلام نشده نیز دستگیر شده‌اند تا فرایند تحقیقات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - به پایان برسد.

استفاده از روش چاپ جوهرافشان برای تولید OLED مزایای زیادی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها، هزینه است. به گفته کارشناسان، استفاده از چنین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - روشی برای تولید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - تلویزیون‌های ۶۵ اینچی 4K کاهش ۲۰ درصدی قیمت آن‌ها را در مقایسه با فرایند کنونی «WOLED»‌ در پی خواهد داشت، البته میزان صرفه‌جویی در پنل‌های کوچکتر کاهش پیدا می‌کند.

سامسونگ در طی سه سال گذشته ۸.۵ میلیون دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده تا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - با تولید انبوه بتواند همچنان در بازار OLED حکمرانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - کند. انتظار می‌رود نزدیک به دو ماه دیگر سامسونگ شروع به تولید پنل‌های OLED با روش چاپ جوهرافشان کند تا تبدیل به اولین کمپانی با این فناوری شود. علاوه بر سامسونگ، چندین شرکت در چین، تایوان و ژاپن نیز در حال تحقیق پیرامون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - آن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone