تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16804.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش میدانی: بازار موبایل به علت نوسان بالای نرخ ارز، صبح‌ها فروش ندارد

کافیست تا صبح ساعت یازده به پاساژ علاءالدین سری بزنید و زمانی که از دستفروشان و ساندویچ و پیراشکی‌فروشان رد شدید، وارد این بازار بشوید و از مغازه‌ای قیمت موبایل بپرسید، به احتمال بسیار زیاد ...

کافیست تا صبح ساعت یازده به پاساژ علاءالدین سری بزنید و زمانی که از دستفروشان و ساندویچ و پیراشکی‌فروشان رد شدید، وارد این بازار بشوید و از مغازه‌ای قیمت موبایل بپرسید، به احتمال بسیار زیاد با جوابی عجیب مواجه خواهید شد که تا امروز مثل آن را در این بازار نشنیده بودید: «فروش نداریم.» با کمی پرس‌وجو شاید یک مغازه پیدا کنید که برخی اجناس خود را حاضر باشد که بفروشد اما حالا وضعیت بازار اینطور شده که تا زمان «کلوز زدن نرخ ارز» هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌دهند، منظورشان تعیین شدن قیمت ارز روز است که ساعت ۲ تا ۳ بعد از ظهر در صرافی‌ها صورت می‌گیرد و تازه از آن موقع به بعد است که کرکره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - مغازه‌ها به معنای واقعی بالا می‌رود و فروش آغاز می‌شود.

فعالان این حوزه می‌گویند که شرایط بازار به گونه‌ای است که بزرگان و فعالان قدیمی این حوزه نیز تاکنون مانند آن را ندیده‌اند. وقتی می‌خواهم با یکی از آنها درباره شرایط گفتگو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - کنم و می‌فهمد خبرنگارم، به جای پاسخ دادن یک عکس به من نشان می‌دهد که نرخ یک خمیر دندان است به قیمت ۴۰۰ هزار تومان. جز این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - هیچ صحبت دیگری نمی‌کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان

«علی» که ۱۴ سال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - است در کار فروش موبایل است و چندین شعبه در سراسر کشور دارد، می‌گوید تا امروز و در این ۱۴ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - سال بازار را انقدر راکد ندیده و ادعا می‌کند طی دو سه هفته گذشته تنها ۵ آیفون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - فروخته است. او - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - می‌گوید بازار موبایل بیشتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - از آنکه با دلار سر و کار داشته باشد، با درهم درگیر است و این ارز هم در روزهای اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است: «درهم تا چند روز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - پیش ۷۲۰۰ تومان بود و الان به مرز ۹ هزار تومان رسیده؛ مشخص است که نمی‌توان جنس را در همان روز فروخت وقتی معلوم نیست که قیمت فردا چه خواهد بود.»

این فروشنده می‌گوید خریدهای قطره‌ای توسط مغازه‌داران انجام می‌شود و دیگر کمتر مغازه‌داری است که جنسی دپو کند و به اصطلاح خودشان «انبارش تامین باشد.» همین موضوع دلیل شده که فروشندگان قیمت را لحظه‌ای استعلام کنند: «بازار خراب هم باعث نمی‌شود که مغازه‌دار جنس را بفروشد، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - این درست که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - شاید مشتری صبح برود و دیگر پیدایش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - نشود، ولی ضرری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - که حین فروختن جنس به او پیدا می‌شود به هیچ وجه کاری نمی‌کند که فروشنده تصمیم به فروش جنس بگیرد. ممکن است یک گوشی را به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - خریدار بفروشیم و متوجه شویم که قیمت آن با نوسانات ارز چند صد هزار تومان تغییر پیدا کرده است.»

یکی از فروشندگان دیگر علاءالدین می‌گوید که گوشی‌های جدیدی که آنها در چند هفته گذشته وارد کرده‌ بودند و آنها را به مشتری فروخته بودند، به مشکل رجیستری برخورد کرده‌اند. او از لفظ «آلاخون والاخون» برای این موضوع استفاده می‌کند و می‌گوید: «گوشی گلکسی زد فولد ۲ را چند هفته پیش آوردیم و فروختیم، این گوشی در سایت رجیستری نبود و خریدار نمی‌توانست آن رجیستر کند. به ما از سامانه همتا می‌گفتند که این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - مدل‌های جدید به زودی اضافه می‌شود، ولی نشد! مشتری هم الان گوشی‌اش بدون رجیستری مانده و نمی‌داند باید چه کند و از ما طلب دارد. به تازگی هم اصلا گوشی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - به شکل آنلاین رجیستر نمی‌شود. به همین دلیل هم گوشی‌های جدید و پرچمدار که مسافری وارد بازار شده را نمی‌توانیم بفروشیم و روی دستمان مانده.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان

او می‌گوید در واقع برخی از مدل‌ها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - در بازار موجود است اما حتی با ثابت شدن نرخ ارز آن روز هم نمی‌توان ریسک فروش آنها را تحمل کرد: «وقتی گوشی را نمی‌توان رجیستر کرد و خریدار هم نهایتا از ما طلبکار می‌شود، چرا بفروشیم؟ صبر کردیم تا بلکه راهی برای رجیستری این گوشی‌ها پیدا کنیم و سپس آنها را به دست خریدارانش برسانیم.»

این فروشنده تئوری جالبی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - دارد و آن را با من در میان می‌گذارد: «هربار سر معرفی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - و یا عرضه آیفون جدید است که طرح رجیستری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - یک تکانی می‌خورد، فروش این گوشی‌ها در بازار از نظر تعداد چیزی نیست ولی از منظر حجم مالی بسیار زیاد است و معلوم نیست چرا با معرفی آیفون جدید، تصمیم می‌گیرند طرح رجیستری را نیز دستخوش تغییراتی کنند که کل بازار را در بر بگیرد.»

«پویا فراهانی» یکی از دیگر فروشندگان نیز می‌گوید مدل‌های اقتصادی و گوشی‌های ساده در ساعات صبح هم توسط برخی همکارانش فروخته می‌شود: «تفاوت قیمت در این مدل‌ها چندان زیاد نمی‌شود و گاهی برای روشن ماندن چراغ مغازه این فروش‌ها صورت می‌گیرد. ولی مدل‌های پرچمدار و متوسط را تا سر ظهر نمی‌فروشیم تا قیمت مشخص شود. از زمان بستن سایت رجیستری هم قیمت گوشی‌ها چندصد هزار تومان بالاتر رفته و معلوم نیست این کار با چه هدفی صورت گرفته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - است.»

این فروشنده که در یکی از مغازه‌های این پاساژ کار می‌کند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - می‌گوید که والدین با بچه‌های خود وارد مغازه‌ها می‌شوند و گوشی‌های قدیمی در دستشان را می‌فروشند تا بتوانند یک گوشی هوشمند برای فرزندان خود بگیرند و وارد سامانه شاد بشوند: «مساله بسیار غم‌انگیزی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - است، از آنسو مغازه‌داران نیز حاضر نیستند که اجناس را تا زمان «بسته شدن نرخ ارز» بفروشند و فروش در علاءالدین و بسیاری از پاساژ‌های دیگر عملا تا ساعت ۲ تا ۳ بعدازظهر منتفی است. حتی برخی مغازه‌داران به شاگردان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - خود می‌گویند که کرکره‌ را نیمه بالا بدهند و یا تا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - ظهر فقط لوازم جانبی بفروشند، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - لوازمی مانند قاب و این موارد وگرنه فروش پاوربانک و هدفون و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - سایر موارد نیز گاهی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - تا بعد از ظهر صورت نمی‌گیرد.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان

در حال حاضر در علاءالدین، می‌توان تا حوالی ظهر از پیراشکی خسروی در جوار آن لذت برد و یا سری به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - ساندویچ فروشان کالباس کنار پاساژ زد تا بلکه نرخ ارز به ثبات برسد و صرافی‌ها «آن را کلوز کنند.» این اتفاق که می‌افتد، کانال‌های تلگرامی و دیگر شبکه‌های پیام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - رسان فروشندگان دست به کار می‌شود و نرخ اجناس روز را وارد می‌کند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خرمدره استان زنجان - و تلفن مغازه‌ها نیز زنگ می‌خورد. پاساژ بعد از صرف یک نهار تازه شروع به کار می‌کند و خرید و فروش در آن آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone