🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35923.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی بهاری در روزهای خشکسالی ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد شد

به تازگی شرکت مایکروسافت در صفحه پشتیبانی خود متذکر شده موبایل‌هایی که هنوز از سیستم عامل ویندوزفون بهره می‌برند، خواهند توانست که به روز رسانی بهاره ویندوز 10 موبایل که «April 2018 Update» نام دارد را ...

به تازگی شرکت مایکروسافت در صفحه پشتیبانی خود متذکر شده موبایل‌هایی که هنوز از سیستم عامل ویندوزفون بهره می‌برند، خواهند توانست - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که به روز رسانی بهاره ویندوز 10 موبایل که «April 2018 Update» نام دارد را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دریافت کنند.

چندی پیش کمپانی رموندی پس از مدتی تأخیر به روز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رسانی بهاره ویندوز 10 را با نام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - «April 2018 Update» در دسترس کاربران کامپیوتر‌های شخصی قرار داد. اکنون به نظر می‌رسد نوبت به موبایل‌ها رسیده تا از این به روزرسانی بهره ببرند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بر اساس توضیحات این شرکت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در صفحه‌ی پشتیبانی خود، زمان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دریافت این به روز رسانی برای هر کاربر می‌تواند به فاکتور‌های نظیر مدل، تولید کننده، کشور، ناحیه، اپراتور موبایل یا حتی محدودیت‌های سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گوشی‌اش بستگی داشته باشد اما به هر حال بیشتر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موبایل‌هایی که از پلتفرم ویندوز موبایل استفاده می‌کنند، بالاخره خواهند توانست آپدیت بهاره را برای موبایل‌هایشان دریافت کنند.

با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینکه سیستم عامل ویندوز 10 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موبایل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قادر است به طور اتوماتیک، به روز رسانی بهاره را دریافت کند اما اگر این اتفاق نیفتاد می توان به صورت دستی نیز آن را دانلود نمود؛ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بدین شکل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که کاربر می تواند به صفحه تنظیمات رفته و پس از آن گزینه آپدیت و امنیت (Update & security) را انتخاب کند. سپس سراغ آپدیت گوشی (Phone update) برود و با لمس گزینه‌ی Check - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - for updates، آپدیت جدید را دریافت کند. گفتنی است این به روز رسانی جدید شامل آپدیت شماره ۱۸۰۳ هم می‌شود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تعدادی از کاربران ویندوز 10 موبایل سعی کرده‌اند که به صورت دستی به روز رسانی بهاره را برای موبایل‌های خود دانلود کنند اما موفق نشدند. به همین دلیل مایکروسافت اعلام نموده که تمامی مدل‌هایی که از سیستم عامل مایکروسافت استفاده می کنند، قادر نخواهند بود این از این آپدیت را استفاده کنند.

پیش از این مایکروسافت رسماً اعلام نموده که در روز ۱۸ دی ماه سال ۲۰۱۹، ویندوز 10 موبایل را به حال خود رها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خواهد کرد. البته تا آن زمان کمپانی ردموندی پشتیبانی خود را از این ویژگی قطع نخواهد کرد و به روزرسانی ‌های امنیتی جدید را برای این پلتفرم خواهد فرستاد اما در این آپدیت‌ها ویژگی جدیدی به سیستم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عامل ویندوزفون اضافه نخواهد شد.

تماشا کنید: ظاهر جدید ویندوز 10 با فلوئنت دیزاین

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone