🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21978.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا گوشی های میان‌رده و اقتصادی 5.3 و 1.3 را معرفی کرد

نوکیا ساعاتی پیش از دو گوشی میان‌رده و اقتصادی جدید خود، نوکیا 5.3 و نوکیا 1.3 پرده‌برداری کرد. بارزترین ویژگی مدل 5.3 عرضه آن همراه با اندروید 10 و مدل اقتصادی 1.3، بهره‌مندی از نسخه ...

نوکیا ساعاتی پیش از دو گوشی میان‌رده و اقتصادی جدید خود، نوکیا 5.3 و نوکیا 1.3 پرده‌برداری کرد. بارزترین ویژگی مدل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - 5.3 عرضه آن همراه با اندروید 10 و مدل اقتصادی 1.3، بهره‌مندی از نسخه ویژه Go Edition سیستم عامل اندروید است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی

نوکیا 5.3 مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی دارای پنل IPS با وضوح اچ دی پلاس بوده و از یک پردازنده اسنپدراگون 655 کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. این گوشی میان‌رده در سه مدل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - با رم‌های 3، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - 4 و 6 گیگابایتی به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - بازار عرضه می‌شود و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. ضمن این که می‌توانید این حافظه را با اضافه کردن یک کارت مایکرو اس دی افزایش هم بدهید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی

اما در پشت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - بدنه، شاهد یک ماژول دوربین دایره‌ای همراه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - با چهار سنسور هستیم. سنسور اول با وضوح عکاسی 13 مگاپیکسل و f/1.8، دومین سنسور دارای وضوح عکاسی 5 مگاپیکسل اولتراواید، و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر که یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق کاربرد دارد. همچنین نوکیا 5.3 از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با f/2.0 نیز در جلوی بدنه و زیر بریدگی نمایشگر بهره می‌برد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی

اما از دیگر خصوصیات این گوشی میان‌رده می‌توان به باتری توانمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 10 وات اشاره کرد که به گفته HMD می‌تواند به مدت دو روز دوام بیاورد. اگر چه نوکیا 5.3 همراه با اندروید 10 به دست مشتریان می‌رسد، اما نوکیا وعده داده که به مدت سه سال این دیوایس را برای آپدیت‌های نرم‌افزاری اندروید پشتیبانی خواهد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - کرد.

نوکیا 5.3 از ماه آوریل (اواسط فروردین) در رنگ‌های آبی فیروزه‌ای، قهوه‌ای و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - دودی با قیمت 189 یورو در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

نوکیا 1.3

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی

اما نوکیا 1.3 به یک نمایشگر 5.71 اینچی با پنل IPS و رزولوشن اچ دی پلاس مجهز است که یک ناچ کوچک در بالای صفحه به آن زینت می‌بخشد. اما در قلب بدنه، شاهد یک چیپست 215 کوالکام چهار هسته‌ای خواهیم بود که 1 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی این دیوایس اقتصادی 16 گیگابایت ظرفیت دارد و می‌توانید با کارت‌های مایکرو اس دی این فضا را به 400 گیگابایت نیز گسترش بدهید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی

اما در پشت بدنه، شاهد یک دوربین ساده 8 مگاپیکسلی هستیم که البته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - به طور ویژه‌ای برای عکاسی در نور کم و عکاسی پرتره بهینه‌سازی شده است. دوربین سلفی نوکیا 1.3 هم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نوکیا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 5 وات را برای مدل 1.3 در نظر گرفته و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - اندروید 10 نسخه Go Edition نیز به طور پیش‌فرض روی این دیوایس نصب شده است. هر چند نوکیا وعده داده که به محض انتشار اندروید 11 Go - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - Edition، این نسخه سیستم عامل هم برای مدل 1.3 منتشر شود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی

نوکیا 1.3 اواسط فروردین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - ماه امسال با قیمت تنها 95 یورو در سه رنگ آبی فیروزه‌ای، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شازند استان مرکزی - دودی و قهوه‌ای روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone