تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27147.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ایده اوپو برای دوربین سلفی زیر نمایشگر [تماشا کنید]

بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند تلاش می کنند به هر طریقی بریدگی نمایشگر میزبان دوربین سلفی را حذف کنند. دوربین بیرون جهنده یا چرخنده (مشابه ایسوس ذنفون 6) یا استفاده از دو نمایشگر ...

بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند تلاش می کنند به هر طریقی بریدگی نمایشگر میزبان دوربین سلفی را حذف کنند. دوربین بیرون جهنده یا چرخنده (مشابه ایسوس ذنفون 6) - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یا استفاده از دو نمایشگر (نوبیا ایکس) از جمله این راهکارها هستند اما اوپو ایده متفاوتی در سر دارد.

راهکار اوپو در واقع مکانیکی نیست و قصد دارد دوربین سلفی را در زیر نمایشگر تعبیه کند. البته این اولین بار نیست که از چنین دوربین هایی می شنویم. پیش از این هم گمانه زنی هایی در مورد عرضه این تکنولوژی از سوی سامسونگ به گوشی می رسید. حالا اوپو در شبکه اجتماعی ویبو چین ویدیویی از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر کرده است.

این ویدیو - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که توسط «بریان شِن»، معاون مدیر عامل اوپو منتشر شده نمونه ای اولیه از یک گوشی اوپو را به نمایش می گذارد.

در صورتی که شاهد ارائه راهکار اوپو در گوشی های هوشمند باشیم نگرانی خرابی قطعه های فیزیکی دوربین های جهنده به تاریخ می پیوندد. البته به نظر می رسد نباید به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این زودی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ها شاهد عرضه گوشی با این دوربین ها باشیم؛ چرا که بر اساس گفته های شن دوربین زیر نمایشگر در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. شن همچنین کیفیت این دوربین ها را با دوربین های معمول مقایسه کرده. به گفته او برای چنین دوربین هایی دستیابی به کیفیت دوربین های معمول مشکل است و مقداری از کیفیت اپتیکی کاهش می یابد.

هنوز مشخص نیست که گوشی های مجهز به دوربین زیر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایشگر چه زمانی روانه بازار شوند. ویوو، در چین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از رقبای اوپو به حساب می آید و البته هر دو این شرکت ها زیر مجموعه شرکت  BBK Electronics - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هستند. گزارش هایی از تلاش ویوو برای کار روی چنین دوربین هایی ارائه شده و شاید این شرکت زودتر از اوپو، یک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوشی با دوربین زیر نمایشگر را روانه بازارها کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone