تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27144.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه در WWDC 2019 گذشت

کنفرانس WWDC 2019 شب گذشته در سن خوزه آغاز شد و اپل در این مراسم فرصت را غنیمت شمرد تا از تازه ترین بیلد MacOS، امکانات تازه برای آیپد، یک نمایشگر پیشرفته 6K برای مک پرو ...

کنفرانس WWDC 2019 شب گذشته در سن خوزه آغاز شد و اپل در این مراسم فرصت را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - غنیمت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - شمرد تا از تازه ترین بیلد MacOS، امکانات تازه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - برای آیپد، یک نمایشگر پیشرفته 6K برای مک پرو و بسیاری خبرهای خوش دیگر بگوید. در ادامه نگاهی می اندازیم به خلاصه مهم ترین اتفاقات این رویداد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

تیم ماینکرفت که هم اکنون زیر چتر مایکروسافت فعالیت دارد شب گذشته اعلام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - کرد نسخه واقعیت افزوده این بازی محبوب در راه است. این نسخه که شباهت زیادی هم به پوکمون گو خواهد داشت قرار است که تابستان امسال آن را حسابی به چالش بکشد.

نسل بعدی سیستم عامل دسکتاپی اپل با نام مک او اس کاتالینا

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

کاتالینا نام نسل بعدی از مک او اس (یا همان نسخه ۱۰.۱۵ سیستم عامل دسکتاپی اپل) است که در آن آیتونز برای همیشه به گذشته ها می پیوندد و در عوض جایش را به اپ های تازه ای نظیر پادکست می دهد.

نمایشگر رتینای ۳۲ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - اینچی 6K اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - برای مک پرو

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

اپل در ازای دریافت مبلغ ۱۲ هزار دلار که در آمریکا میتوان یک سدان خوب دست دوم با آن خرید یک نمایشگر رتینای 6K - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - همراه با مک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - پرو به شما می فروشد و این دو برای ارتباط با هم به یک پایه هزار دلاری نیاز دارند که اپل طراحی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - کرده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - است.

iOS 13 با تمرکز روی سرعت و حالت تاریک

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

سیستم عامل موبایلی جدید اپل در آخرین نسخه خود بسیار پرسرعت شده. طبق گفته کریگ فدریکی معاون ارشد واحد نرم افزار اپل قابلیت تشخیص چهره در این نسخه تا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - سی درصد سریع تر عمل می کند، سرعت دانلود با آن به نصف تقلیل یافته و آپدیت هایش تنها ۴۰ درصد از فضای پردازنده را می گیرند.

بالاخره مک پرو از راه رسید

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

مک  پرو تا ۲۸ هسته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - پردازشی را پشتیبانی می کند و ۱.۵ ترابایت رم دارد. این سیستم قادر است دو پردازنده گرافیکی Radeon Pro Vega II را مدیریت کند و حتی یک جک هدفون نیز برایش در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - نظر گرفته شده اما نکته جالبتر در مورد آن طراحی اش است که بسیاری را به یاد رنده های آشپزخانه می اندازد.

آیپد از این پس سیستم عامل مختص به خود را دارد

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

دستگاه های موبایلی اپل، سیستم های دسکتاپی و حتی پوشیدنی های هوشمند آن سیستم عامل اختصاصی خود را دارد و حالا آیپد نیز یک زیرشاخه جدید را در این سیستم عامل ها به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - نام خود باز کرده. iPadOS به کاربران امکان می دهد که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - نمونه های مختلف از یک برنامه را اجرا کنند و قابلیت های بهبود یافته ای برای سوایپ و تقسیم نمایشگر دارد. این سیستم عامل حتی یک مد تاریک هم دارد که کار در فضاهای کم نور را برای دارندگان آیپد راحت تر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل اندام نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من می‌خواستم بپرسم که یخچال وستینگهاوس مدل RC131GCD7 در شهر چالوس، منطقه گرامجان، چه مشکلاتی دارد و بهترین راه حل برای تعمیر آن چیست؟ مشتریان گرامجانتون دارند این کالا را خریداری می‌کنند؛ لهجه بازاری می‌خواستم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone