تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27149.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چیپ جدید سونی اینترنت اشیاء را دگرگون می‌کند

سونی از چیپ پیشرفته ای رونمایی کرده که چگونگی رله اطلاعات توسط خودروها و دیگر دستگاه های متصل را دگرگون خواهد کرد. یکی از مشکلات عمده بر سر راه توسعه شبکه گسترده اینترنت اشیاء برد ...

سونی از چیپ پیشرفته ای رونمایی کرده که چگونگی رله اطلاعات توسط خودروها و دیگر دستگاه های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - متصل را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - دگرگون خواهد کرد.

یکی از مشکلات عمده بر سر راه توسعه شبکه گسترده اینترنت اشیاء برد ارتباطی پایین است اما سونی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - با توسعه تراشه ای جدید تا حد زیادی این مشکل را مرتفع کرده است. چیپ جدید این کمپانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - که CXM1501GR نام دارد، امکان مخابره داده  تا شعاع ۹۶.۵ کیلومتری و در محیط های پر نویز شهری را فراهم می سازد.

این چیپ حتی در صورت نصب روی ماشین هایی که با سرعت بالای ۹۰ کیلومتر حرکت می کنند نیز کارایی خود را از دست نمی دهد. برد و کارایی بالای این محصول نوید کاربردهای فراوانی را در زمینه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - های امنیت، نظارت و ردیابی به همراه دارد. تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان

اغلب سیستم های اینترنت اشیا برای مخابره داده به سامانه ابری از وای فای یا شبکه سلولی موبایل استفاده می کنند. ماژول سونی اما پس از نصب روی دیوایس های متصل به اینترنت اشیاء به آنها اجازه می دهد داده ها با حداقل توان به شبکه‌‌های دوربرد توان پایین سونی موسوم به ELTRES ارسال کند.

CXM1501GR سیگنال ها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - را در باند ۹۲۰ مگاهرتز به ELTRES ارسال می کند و برای دستیابی به اطلاعات مکانی و زمانی به سنسورهای GPS و GNSS مجهز شده است. این فناوری در حال حاضر تنها به ژاپن محدود شده اما در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - صورتی که با موفقیت پیاده سازی شود، به احتمال قریب به یقین به دیگر نقاط دنیا نیز راه پیدا خواهد  کرد.

به گفته سونی این تراشه با پشتیبانی از طیف وسیعی از دیوایس ها و مخابره داده در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - فواصل طولانی مزایایی نظیر یافتن افراد در مناطق کوهستانی، ردیابی حیوانات در طبیعت، رهگیری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - کشتی ها، پهپادها، دوچرخه ها و ماشین های اجاره ای و غیره را فراهم می سازد. این موارد همین حالا هم عملی هستند اما سونی به دنبال کاهش شدید هزینه و پیچیدگی است تا حدی که همه جا بتوان از آنها استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آبگینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ آیا جسارتا شما جولان خوانسار طرح تعویض یخچال وستینگهاوس قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در جولان شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone