تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27152.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری پگاترون برای تولید چیپ‌های آیفون در اندونزی

پگاترون، دومین مونتاژ کننده آیفون پس از فاکسکان، به دنبال سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در اندونزی برای تولید چیپ های مورد نیاز اپل است. [digipullqoute place="left"]تنش چین و آمریکا پگاترون را به فکر مهاجرت ...

پگاترون، دومین مونتاژ کننده آیفون پس از فاکسکان، به دنبال سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در اندونزی برای تولید چیپ های مورد نیاز اپل است.

تنش چین و آمریکا پگاترون را به فکر مهاجرت انداخته

کمپانی تایوانی با ارسال نامه ای - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به دولت اندونزی از - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پروژه عظیم خود برای تولید چیپ با مشارکت کمپانی PT Sat Nusapersada خبر داده است. هزینه سرسام آور این پروژه با توجه به متغیرهایی که مسکوت مانده‌اند، بین ۶۹۵ میلیون تا یک میلیارد دلار برآورد شده است.

سال گذشته میلادی تحلیلگرانی مثل «Kylie Huang» مدعی شدند که اپل نه تنها تولید آیفون XR را برعهده پگاترون قرار خواهد داد بلکه آنها در فرایند تولید قاب - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های آیفون نیز مشارکت می دهد.

ظاهرا این بار شعله ور شدن جنگ تجاری بین چین و آمریکا باعث شده پگاترون تغییر مکان کارخانه هایش از چین به اندونزی را در دستور کار قرار دهد. هرچند - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با توجه به هزینه سنگین این پروژه هرگونه توافق بین پکن و واشنگتن در آینده نزدیک - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - احتمالا آن را منتفی خواهد کرد.تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در صورت راه اندازی این کارخانه، قطعات مورد استفاده در مک بوک و آیپد نیز در آن تولید خواهند شد. پگاترون علاوه بر پروژه توسعه کارخانه در اندونزی، در حال - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ارزیابی نقاط دیگری برای تولید قطعات است که شامل جمهوری چک و مکزیک می شود.

از آنجا که تجهیزات شبکه تولید شده در چین شامل تعرفه وارداتی آمریکا می شوند، پگاترون به دنبال راه اندازی خطوط تولید این - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیوایس ها در هند است و این در حالی است که قبلا بخشی از آنها را به اندونزی منتقل کرده بود.

کمپانی های وابسته به پگاترون نظیر واحد تولید آی‌سی Kinsus Interconnect و تولید مدار Fuyang Technology نیز احتمالا واحدهای تولیدی خود را به اندونزی - تعمیرات یخچال مابه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منتقل خواهند.

 

تماشا کنید: انتشار تصویر ماکت و رندرهای آیفون 11

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone