🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37139.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی میت ۱۰ می تواند هدایت یک پورشه را به طور کامل در دست بگیرد [تماشا کنید]

هوآوی که در MWC امسال پرچمداری برای معرفی به خبرنگاران نداشت، تصمیم گرفته که تکنولوژی های جدیدش را به روش متفاوتی برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به نمایش بگذارد. در همین راستا شرکت چینی از ...

هوآوی که در MWC - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امسال پرچمداری برای معرفی به خبرنگاران نداشت، تصمیم گرفته که تکنولوژی های جدیدش را به روش متفاوتی برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به نمایش بگذارد. در همین راستا شرکت چینی از RoadReader رونمایی کرده؛ یک خودروی پورشه که به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - طور کامل توسط اسمارت فون میت ۱۰ پرو کنترل می شود.

این خودرو دقیقا روبروی استادیوم نیو کمپ پارک شده تا خبرنگاران بتوانند آن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را از نزدیک دیده و کار با آن را تجربه کنند. مت اسمیت، خبرنگار انگجت هم یکی از معدود افراد خوش - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شانسی بوده که کنترل این پورشه را با موبایل به دست گرفته که در ادامه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تجربیات او از این کار را با هم مرور می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنیم.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

به گفته اسمیت، RoadReader را نباید تلاشی در راستای ورود هوآوی به بازار خودروهای خودران دانست، بلکه به عقیده او علت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آوردن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چنین چیزی به بارسلون صرفا برای به رخ کشیدن قدرت هوش مصنوعی هوآوی به بازدیدکنندگان بوده است.

این موضوع را می توان از اظهار نظر یکی از مقامات هوآوی در مورد فناوری مذکور هم به خوبی متوجه شد که گفته اسمارت فونی با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قابلیت هدایت یک خودرو، قطعا می تواند اسمارت فون خوبی باشد.

دمویی که از RoadReader به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمایش درآمد، شامل یک مسیر کوتاه بوده که در آن موانعی مثل یک توپ فوتبال عظیم الجثه و مردی سوار بر دوچرخه به چشم می خورده. هوآوی میت ۱۰ با حسگرهایش کلیه این موانع را تشخیص می داده و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ماشین را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای جلوگیری از برخورد با آن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها، مجبور به دور زدن می کرده است.

گفتنی است که انجام - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این کار، توسط پردازنده قدرتمند کایرین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۹۷۰ هوآوی میسر می شده که می تواند ۲۰۰۰ تصویر را در دقیقه پردازش کند. طبق تست - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های انجام گرفته، میت ۱۰ به لطف این پردازنده و بهره گیری از هوش مصنوعی TensorFlow گوگل به راحتی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موانع را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تشخیص می داده و آن ها را دور می زده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

تست کنندگان می توانستند از طریق یک اپلیکیشن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فرمان شروع به حرکت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را برای خودروی پورشه صادر کنند. با این وجود، خبرنگار انگجت می گوید که روی سقف خودرو - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک دوربین با لنز تله فوتو مشاهده کرده که در نقش چشمان اتومبیل عمل می کرده اند و همین موضوع این تصور که خودرو کاملا توسط هوش مصنوعی یک موبایل کنترل می شود را برای او بر هم زده است.

اما با این وجود باز هم نمی توان کتمان کرد که ایده کنترل کامل یک خودرو با تلفن هوشمند، ایده بسیار جذاب و هیجان انگیزی به نظر می رسد که هوآوی چشمه ای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از آن را در نمایشگاه بارسلون - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امسال به نمایش گذاشت.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که به تماشای ویدیوی نحوه کار RoadReader هوآوی بنشینید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone