🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39958.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

استخدام قاتل با پرداخت بیت کوین و دستگیری عوامل

اخیراً معامله ای به واسطه بیت کوین در دانمارک فاش شده که خبر از استخدام یک قاتل توسط فردی ایتالیایی در ازای پرداخت بیت کوین را داده و حالا این فرد در دادگاه محکوم شده ...

اخیراً معامله ای به واسطه بیت کوین در دانمارک فاش شده که خبر از استخدام یک قاتل توسط فردی ایتالیایی در ازای پرداخت بیت کوین را داده و حالا این فرد در دادگاه محکوم شده است.

بر اساس گزارش منابع خبری دانمارکی در این معامله یک خانم 58 ساله ایتالیایی با پرداخت 4.1 واحد بیت کوین به یک قاتل مزدور در اسفند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سال 95 تا فرودین ماه سال جاری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قصد به قتل رساندن نامزد خود را داشته. ارزش این مقدار بیت کوین در زمان معامله معادل 4 هزار دلار بوده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اطلاعات این معامله از کیف پول الکترونیکی قاتل به دست آمده

از آنجایی که بیت کوین به گونه ای رد و بدل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می شود که هیچ واسطه ای مانند بانک بر روند معامله نظارت ندارد، این ارز رمز پایه به گزینه ای ایده آل برای انجام معاملات غیر قانونی خرید و فروش کالا یا خدمات بدل می شود. البته بر خلاف تصور اکثر خلاف کاران، امکان پنهان ماندن صد در صدی معاملات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وجود ندارد ولی ردیابی آن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای دولت ها بسیار مشکل است. اطلاعات این معامله از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کیف پول الکترونیکی قاتل که حاوی معالات بیت کوین او بوده، به دست آمده است.

قاتل مزدور نیز در دادگاه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حاضر بوده و اظهارات خود را ارائه داده. البته در نهایت قتل انجام نشده و نامزد خانم ایتالیایی جان به در برده است.

این خانم که به مدت 30 سال در دانمارک زندگی می کرده به دنبال رأی صادره از دادگاه شهر کپنهاگ به 6 سال حبس محکوم شده. پس از پایان دوران حبس نیز او را از کشور دانمارک اخراج - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone