تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23922.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پخش مستقیم پادکست ها از نتایج جستجوی گوگل ممکن می شود

در طول سالیان گذشته گوگل همواره تلاش کرده که نتایج سرچ خود را بهبود بدهد و از این طریق کاربران را مجاب نماید که برای پیدا کردن پاسخ پرسش های ساده خود به آن پایبند ...

در طول سالیان گذشته گوگل همواره تلاش کرده که نتایج سرچ خود را بهبود بدهد و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از این طریق کاربران را مجاب نماید که برای پیدا کردن - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پاسخ پرسش های ساده خود به آن پایبند بمانند. در همین راستا گوگل اعلام کرده که امکان جستجوی پادکست ها و گوش دادن به آنها مستقیما از درون صفحه نتایج جستجو را فراهم کرده است.

بیانیه خبری اخیر گوگل در رابطه با پادکست ها از دو جنبه مختلف قابل توجه است؛ شاخص ترین ویژگی برای کاربران امکان پخش - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپیزودهای مختلف پادکست درون نتایج جستجو (خواه در مرورگر یا در گوشی) است. این ویژگی خصوصا در مواردی سودمند واقع می شود که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاربران صرفا خواستار شنیدن بخشی از یک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپیزود و تصمیم گیری در مورد شنیدن باقی آن باشند.

ویژگی مهم دیگر به خود نتایج جستجو باز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می گردد. به طور مشخص نتایج براساس درک گوگل از محتوای پادکست ها نمایش داده می شوند و نه عنوان آنها یا توضیحات متنی ذکر شده به همراهشان. گوگل اعلام کرده به زودی دیگر حتی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیازی نیست که عبارت پادکست را در سرچ های خود - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عنوان کنید و خودش متوجه خواهد شد که باید پادکست ها را هم برایتان نمایش دهد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

البته - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - لازم است اشاره کنیم که این قابلیت فعلا در گوگل پادکست موجود نیست (دست کم در نسخه تحت وب آن که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چنین است) و فعلا برای دسترسی به این امکان میتوانید از گوگل سرچ کمک بگیرید.

گوگل در بیانیه خبری خود پیرامون این امکان تازه گفته است که تولید کنندگان پادکست میتوانند با استفاده از آن مخاطبان بیشتری را برای محتوای خود پیدا کنند و کاربران را به استفاده از اپ ها و وبسایت های خود ترغیب نمایند (خصوصا آنهایی که نیازمند خرید اشتراک هستند).

در مقابل، برخی معتقدند که این امکان تازه صدای ارائه کنندگان محتوا را در می آورد چراکه در این صورت گوگل با از میان بردن نیاز به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وبسایت های ارائه دهنده پادکست، فرصت های درآمدزایی توسط آنها را از بین می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone