🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24876.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آفتابگیر مجازی بوش؛ سد نور خورشید بدون محدود کردن میدان دید راننده

بوش در CES 2020 از طرح جدید خود برای یک آفتابگیر مجازی خبر داد که در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا درصد خطای رانندگان بر اثر تابش نور خورشید را کاهش دهد. نور شدید ...

بوش در CES 2020 از طرح جدید خود برای یک آفتابگیر مجازی خبر داد که در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا درصد خطای رانندگان بر اثر تابش نور خورشید را کاهش دهد.

نور شدید خورشید یکی از دلایل اصلی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - تصادفات رانندگی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - به شمار می‌رود و حالا بوش با Virtual Visor - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - خود قصد دارد این مشکل را برطرف کند. آفتابگیر مجازی بوش از یک پنل LCD شفاف و دوربینی که رو به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - راننده نصب می‌شود تشکیل شده است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان  استان خراسان

این دوربین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره و همچنین نرم‌افزارهای ردیابی برای تشخیص نور خورشید روی صورت راننده استفاده می‌کند. سپس الگوریتم توسعه داده شده، دید راننده را آنالیز کرده و بعد با استفاده از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - تکنولوژی کریستال مایع، قسمتی از آفتابگیر را که نور خورشید از آن عبور کرده تیره می‌کند.

سایر بخش‌های آفتابگیر همچنان شفاف باقی می‌مانند تا میدان دید راننده محدود نشود. این موضوع در واقع نقطه قوت آفتابگیر مجازی بوش است چرا که آفتابگیرهای سنتی بخش زیادی از میدان دید راننده را اشغال می‌کنند.

همانطور که می‌شود حدس زد این آفتابگیر مجازی فعلا در حد ایده است و هنوز نمونه اولیه‌ای از آن توسعه داده نشده و فعلا باید به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خراسان استان خراسان - رندرهای گرافیکی آن بسنده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone