🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24878.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از لپ‌تاپ‌های مینی دسکتاپ قدرتمند ConceptD 7 Ezel رونمایی کرد

ایسر که همچنان در حال کار روی خانواده لپتاپ‌های قدرتمند ConceptD خود برای استفاده طراحان گرافیک است این بار در نمایشگاه CES 2020 دو عضو جدید به این خانواده اضافه کرد که ConceptD 7 Ezel ...

ایسر که همچنان در حال کار روی خانواده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - لپتاپ‌های قدرتمند ConceptD خود برای استفاده طراحان گرافیک است این بار در نمایشگاه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - CES 2020 دو عضو جدید به این خانواده اضافه کرد که ConceptD 7 Ezel و ConceptD 7 Ezel Pro نام گرفته‌اند.

هر دو لپتاپ از پردازنده گرافیکی  RTX انویدیا استفاده می‌کنند و با اینکه به لولاهای جدیدی مجهز شده‌اند که امکان خم شدن 360 درجه‌ای آن‌ها را فراهم می‌کند، اما بدنه آن‌ها همچنان بسیار نازک و ظریف باقی مانده است. با این لولاهای جدید کاربر قادر خواهد بود از لپتاپ‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - جدید ایسر در 5 مد sharing، floating، pad، display و stand استفاده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان

لپتاپ‌های 7 Ezel و 7Ezel Pro از یک نمایشگر 15.6 اینچی 4K لمسی استفاده می‌کنند و نرخ دقت تصویر در آن‌ها کمتر از 2 است. (این عدد هرچه به 0 نزدیک باشد به معنی بهتر بودن کیفیت نمایشگر است.)

در واقع تفاوت اصلی بین مدل‌های 7 Ezel - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - استاندارد و پرو در پردازنده گرافیکی این دو است. مدل استاندارد از کارت‌های گرافیک  RTX 2060 Ti یا 2080 استفاده می‌کند، در حالی که مدل‌های پرو با آخرین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - کارت‌های گرافیک Quadro RTX Studio عرضه خواهند شد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان

علاوه بر این از نسل 10 پردازنده‌های اینتل در این مدل‌ها استفاده شده و ایسر اعلام کرده که مدل‌های پرو احتمالا به چیپ‌های Xeon مجهز خواهند شد. با اینکه لپتاپ‌های جدید ایسر به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز هستند اما نهایت صدایی که از ConceptDهای جدید شنیده می‌شود در حد 40 دسیبل باقی مانده، چرا که استفاده از فن‌های کم‌صدا یکی دیگر از نقاط تمرکز ایسر بوده است.

از آنجایی که لپتاپ‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - سری ConceptD برای کاربران حرفه‌ای تر طراحی شده‌اند قیمت آن‌ها هم بر همین اساس تنظیم شده است. ConceptD - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - 7 Ezel از 2699 دلار و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - مدل پرو از 3099 دلار قیمت‌گذاری شده است. هنوز تاریخ عرضه دقیق این لپتاپ‌ها مشخص نیست اما احتمالا در ماه‌های آینده شاهد حضور آن‌ها در فروشگاه‌ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone