🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21436.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هشدار اپل به سارقان آیفون در جریان اعتراضات: ردیابی می‌شوید

عده‌ای از معترضان به مرگ فرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکا، اقدام به تخریب و دزدی از فروشگاه‌های مختلف از جمله اپل استور کرده‌اند. اما سرقت محصولات اپل برای معترضان منفعتی نداشته چون آن‌ها پس ...

عده‌ای از معترضان به مرگ فرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکا، اقدام به تخریب - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - و دزدی از فروشگاه‌های مختلف از جمله اپل استور کرده‌اند. اما سرقت محصولات اپل برای معترضان منفعتی نداشته چون آن‌ها پس از روشن کردن آیفون‌های سرقتی با پیغامی مواجه شده‌اند که خبر از قفل شدن و ردیابی دستگاه می‌دهد.

آیفون‌ها مجهز به نوعی نرم افزار مجاورت هستند که پس از خارج کردن غیرقانونی آن‌ها از فروشگاه، دستگاه را از کار انداخته و پلیس را در جریان می‌گذارد. سارقان پس از روشن کردن آیفون سرقتی با عبارت «این دستگاه غیرفعال شده و در حال ردیابی است، مقامات محلی در جریان گذاشته شده‌اند» روبرو شده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

بعید است سارقان آیفون‌های سرقتی را به اپل برگردانند و احتمالا قطعات آیفون‌ها را در بازار فروخته و یا از ترس شناسایی و دستگیر شدن آن‌‌ها را به سرعت از بین خواهند برد.

با فروکش - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - کردن نسبی شیوع ویروس کرونا در آمریکا، اپل به تدریج در حال بازگشایی فروشگاه‌ها بود ولی به خاطر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - تخریب و سرقت از چندین اپل استور در شهرهای مختلف - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - آمریکا، این شرکت تصمیم گرفته فروشگاه‌ها را دوباره تعطیل کرده و محصولات را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - از ویترین آن‌ها جمع آوری کند.

عده‌ای از معترضان به فروشگاه‌های اپل در شهرهای واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، نیویورک و فیلادلفیا حمله ور شده و اقدام به تخریب و سرقت محصولات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - کرده‌اند. اما اپل اقداماتی را برای جلوگیری از سرقت محصولاتش ترتیب داده که امکان ردیابی سارق را امکان پذیر می‌کند.

تا پیش از این اعتراضات نیز سرقت آیفون‌ها تا سال‌ها به معضلی برای اپل تبدیل شده بود. این شرکت برای جلوگیری از سرقت آیفون‌ها اقدامات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - امنیتی متعددی را در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت ردیابی آیفون اشاره کرد. به کمک این قابلیت می‌توان در صورت سرقت شدن آیفون، آن را در حالت گم شده (Lost Mode) قرار داد که موبایل را بلافاصله قفل کرده و ردیابی موقعیت مکانی را امکان پذیر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone