🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21433.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از قابلیت‌های جدید برای بهبود خواب کاربران اندروید رونمایی کرد

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O سال ۲۰۱۸ از مجموعه «Digital Wellbeing» برای مدیریت زمان استفاده از دستگاه رونمایی کرد و توانایی‌های آن را در سال ۲۰۱۹ افزایش داد. امسال به علت شیوع کرونا این مراسم ...

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O سال ۲۰۱۸ از مجموعه «Digital Wellbeing» - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - برای مدیریت زمان استفاده از دستگاه رونمایی کرد و توانایی‌های آن را در سال ۲۰۱۹ افزایش داد. امسال به علت شیوع کرونا این مراسم برگزار نشد، اما گوگل ابزارهای جدید «زمان خواب» را برای بهبود خواب کاربران محصولات اندرویدی منتشر می‌کند.

گزارش‌های گوگل حاکی از آن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - هستند که جستجوهای مربوط به خواب مانند «بی‌خوابی» و «نخوابیدن» در دو ماه گذشته افزایش داشته که دلیل آن فشار روانی ناشی از شیوع کرونا در سراسر جهان است. حالت «زمان خواب» - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - اندروید که در گذشته با نام «Wind - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - Down» شناخته می‌شد، از قابلیت «مزاحم نشوید» برای ساکت کردن تماس‌ها، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کند و با سیاه و سفید شدن نمایشگر، کاربران توجه کمتری به آن خواهند داشت.

گوگل در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - آینده با ارائه بروزرسانی‌ها، امکان شخصی‌سازی و نحوه فعال‌سازی حالت زمان خواب را برای کاربران فراهم می‌کند. بر اساس برنامه زمان خواب، کاربر می‌تواند انتخاب کند که پس از اتصال دستگاه به شارژر، چنین قابلیتی فعال شود. کاربران می‌توانند حالت زمان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - خواب را به تنظیمات سریع گوشی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - خود اضافه کنند تا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - در کمترین زمان ممکن، آن را فعال - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - یا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - غیرفعال کنند. اگر به چند دقیقه زمان اضافه نیاز داشته باشید، می‌توانید بدون تغییر در برنامه زمانی خود، آن را متوقف کنید.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران

بروزرسانی Digital Wellbeing که شامل فعال‌سازی خودکار حالت زمان خواب در زمان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - اتصال دستگاه به شارژ می‌شود و همچنین افزودن آن به تنظیمات سریع، در اوایل ماه گذشته میلادی عرضه شد، اما گوگل امروز تصمیم به معرفی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - این ویژگی‌ها به عنوان بخشی از سایر تغییرات این حالت گرفته است. اپلیکیشن ساعت اندروید نیز با تب زمان خواب - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - بروزرسانی شده است.

در این تب شما می‌توانید زمان روزانه خواب و بیدار شدن خود را تنظیم کنید و همچنین پیش نمایش تقویم شما برای برنامه روز آینده نیز در آن وجود دارد. این حالت پیش از زمان خواب برای کاربران نوتیفیکیشن ارسال می‌کند و همچنین گزینه‌ای برای اجرای آهنگ‌های آرامش‌بخش توسط اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و منابع دیگر درنظر گرفته شده است.

گوگل به کاربران پیشنهاد می‌کند برای خواب بهتر، گزینه «هشدار طلوع آفتاب» را امتحان کنند که برای بیداری بهتر، نور نمایشگر را به صورت تدریجی افزایش می‌دهد. این شرکت همچنین توصیه کرده که کاربران آهنگ مورد علاقه خود را برای آلارم انتخاب کنند. ابزارهای جدید قابلیت خواب از امروز برای دستگاه‌های پیکسل منتشر می‌شود و محصولات دیگر از تابستان به چنین ویژگی‌هایی دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone