🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21434.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رأی قطعی پرونده سکه ثامن صادر شد

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن  در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، گفته که رأی قطعی در شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شده و بر این ساسا متهم به ۱۵ سال حبس ...

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن  در خصوص آخرین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - وضعیت پرونده سکه ثامن، گفته که رأی قطعی در شعبه ۶۸ دادگاه تجدید - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - نظر استان تهران صادر شده و بر این ساسا متهم به ۱۵ سال حبس و دو سال تبعید - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - بعد از اتمام مدت حبس و همچنین دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت‌های ارزی و طلا و کسب‌وکارهای آنلاین محکوم شده است.

«رسول کوهپایه زاده» در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده که جزای نقدی متهم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - که باید به صندوق دولت پرداخت می‌شد، کاهش یافته و هنوز اجرایی نشده اما به زودی این مورد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - هم به مرحله اجرا خواهد رسید. به گفته کوهپایه زاده، «فرهاد زاهدی فر» بعد از اتمام حبس نیز نمی‌تواند در هیچ کسب و کار آنلاینی مشغول به کار شود و این رای قطعی دادگاه است که دیروز اعلام شده است.

گفتنیست در سال ۹۷ بود که سایت خرید و فروش آنلاین سکه ثامن بعد از سه سال فعالیت موفق آمیز در عرصه فضای مجازی، با مشکلات متعددی روبرو شد و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار، دقایقی پیش رسما اعلام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - ورشکستگی کرد.

تشر شد، اعتراض شاکیان بیشتر و بیشتر شده و خواستار شفاف سازی مساله شدند و در نهایت در هفتم مهر ماه سال ۹۷ بود که فرار متهم تایید شد اما تاکید شد که  تمام حساب‌ها و اموالش از جمله املاک و تعدادی اتومبیل گران قیمت توقیف شده‌است.

تنها چند روز پس از اعلام این خبر نیروی انتظامی اعلام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - کرد که توانسته فرهاد زاهدی فر مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به «سکه ثامن» را از طریق - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - همکاری با پلیس فتا و پلیس بین‌الملل دستگیر کرده و او را به کشور بازگرداند و در همان روز همسر متهم نیز شناسایی و از خارج کشور به ایران بازگردانده شد.

گفته می‌شود سکه ثامن اولین پرونده تشکیل شده برای متهم زاهدی فر نبوده چرا که او پیش تر کسب و کارهای مشابه را با همین شیوه مدتی انجام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - داده و سپس اعلام ورشکستگی می کرده است.

حکم ۱۵ سال حبس مدیرعامل سکه ثامن پیش‌تر توسط رسول کوهپایه زاده اعلام شده اما حکم قطعی نبود و امروز او خبر می‌دهد که اجرای این مجازات، قطعی شده است. می‌توانید برای مطالعه بیشتر درباره حواشی پرونده سکه ثامن و شرح حال وقایع رخ داده در این پرونده را از این لینک بخوانید و اخبار حواشی آن را در این لینک دنبال کنید.ارز

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone