🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21440.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سری ویوو X50 معرفی شد؛ موبایل‌های مجهز به گیمبال و سنسور ایزوسل GN1

ویوو طی کنفرانسی در چین از سری X50 به عنوان باریکترین گوشی‌های 5G و نخستین سری بهره مند از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 رونمایی کرد. ویوو X50 و X50 پرو هر دو از نمایشگر ۶.۵۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۷۰ ...

ویوو طی کنفرانسی در چین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - از سری X50 به عنوان باریکترین گوشی‌های 5G و نخستین سری بهره مند از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 رونمایی کرد.

ویوو X50 و X50 پرو هر دو از نمایشگر ۶.۵۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۷۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می برند که سنسور اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است. X50 با ۱۷۳ گرم وزن و ۷.۴۹ میلی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - متر ضخامت باریکترین گوشی 5G دنیا محسوب می شود. گفتنی است اغلب موبایل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - های سازگار با نسل پنجم شبکه حدود ۲۰۰ گرم وزن دارند. تفاوت اصلی این دو مدل به لبه های منحنی X50 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - پرو برمی گردد.

از نظر سخت افزاری ویوو X50 و X50 پرو به چیپست اسنپدراگون 765G و ۸ گیگابایت رم مجهز شده اند. نسخه معمولی از  حافظه UFS 2.0 برخوردار است اما مدل پرو به نسل سریعتر UFS 2.1 مجهز شده است. از نظر شارژدهی هم X50 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - و X50 پرو به ترتیب میزبان باتری های ۴۲۰۰ و ۴۳۱۵ میلی آمپر ساعتی سازگار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - با شارژ سریع ۳۳ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - واتی هستند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان

دوربین اصلی هر دو مدل چهارگانه است که در X50 شامل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598، ماکروی ۵ مگاپیکسلی، عمق سنج ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض می شود. این ماژول از قابلیت های چشمگیری نظیر لرزشگیر اپتیکال چهار محوره، زوم دیجیتال ۴ برابری و هوش مصنوعی بهره می برد.

یکی از ویژگی های شاخص X50 پرو مجهز شدن دوربین آن به سیستم گیمبال برای حذف لرزش های ناخواسته است. این قابلیت که از روی گیمبال حرفه ای الگوبرداری شده ماژول دوربین را در خلاف جهت لرزش دست حرکت داده و با افزایش زاویه چرخش و ناحیه لرزش، فیلمبرداری را بسیار با ثبات - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - تر می - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - کند. هر دو نسخه از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار هستند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان پرچمدار این سری ویو X50 پرو پلاس است و روی پنل پشتی آن لایه ای ۰.۵ میلی متری از چرم کار شده که حس مطلوبی را حین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - در دست گرفتن به کاربر القا می کند.

این گوشی به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. مثل دو مدل قبلی اسکنر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - اثر انگشت زیر نمایشگر کار شده است. وظیفه پردازش داده ها نیز بر عهده چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان ویو X50 پرو پلاس نخستین موبایلی است که به سنسور 1/1.3 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 مجهز می شود که برای تصویربرداری از مناظر پیچیده و محیط - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - های کم نور عملکردی بهینه سازی شده است.

ویو X50 از امروز به بازار عرضه شده اما نسخه پرچمدار دو ماه دیگر در دسترس خریداران قرار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - می گیرد. این سه گوشی با نرخ های زیر به بازار عرضه می شوند:

  • ویو X50 با ۸/۱۲۸ گیگابایت حافظه: ۴۹۰ دلار
  • ویو X50 با ۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه: ۵۴۷ دلار
  • ویو X50 پرو با ۸/۱۲۸ گیگابایت حافظه:  ۶۰۳ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - دلار
  • ویو X50 پرو با ۸/۲۵۶گیگابایت حافظه: ۶۵۰ دلار
  • ویوو X50 پرو پلاس با ۸/۱۲۸ گیگابایت حافظه: ۷۰۱ دلار
  • ویوو X50 پرو پلاس با ۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه: ۷۷۱ دلار
  • ویوو X50 پرو پلاس با ۱۲/۲۵۶ گیگابایت حافظه: ۸۴۱ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone