تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30351.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد بهتر دوربین وان پلاس 6T نسبت به آیفون 10 در تست DxOMark

وان پلاس 6T به عنوان نسخه بروزرسانی شده وان پلاس 6 تقریباً یک ماه پیش به بازار عرضه شد. این محصول حداقل در زمینه سخت افزار دوربین تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و از همان ...

وان پلاس 6T به عنوان نسخه بروزرسانی شده وان پلاس - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 6 تقریباً یک ماه پیش به بازار عرضه شد. این محصول حداقل در زمینه سخت افزار دوربین تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و از همان ماژول - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی بهره می برد؛ اما عملکرد دوربین وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6 بهبود یافته و توانسته در تست DxOMark نمره 98 را کسب کند.

دوربین وان پلاس 6T در تست DxOMark نمره 98 را کسب کرده است

ماژول دوربین وان پلاس 6T از سنسور اصلی با گشودگی دهانه f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال در کنار سنسور دوم بدون لرزشگیر (هر دو لنز 25 میلمتری) و فلاش دوتایی تشکیل شده و از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز، زوم دیجیتال و افکت بوکه بهره می برد. در زمینه فیلمبرداری نیز قابلیت ضبط ویدیوهای 4K - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با نرخ 60 فریم در ثانیه و همچنین ثبت تصاویر آهسته در رزولوشن های مختلف، از قابلیت های دوربین وان پلاس 6T هستند که در رده بندی - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - DxOMark آن را بالاتر از آیفون 10 قرار داده اند:

تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که وان - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پلاس 6T از نمایشگر 6.41 اینچی - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با نسبت ابعاد 19.5:9 بهره مند بوده و به 8 گیگابایت رم و چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است.

در ادامه بعضی از تصاویر - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تست DxOMark و جزئیات نتیجه بررسی را مشاهده می کنید:

تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

بررسی عکاسی دوربین وان پلاس 6T:

نقاط قوت:

فوکوس خودکار - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خیلی خوب

دامنه - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دینامیک خیلی خوب به خصوص در فضای باز

جزئیات خوب در همه شرایط

تخمین عمق مناسب در حالت بوکه

شناسایی سوژه خوب و قابل - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تکرار

نقاط ضعف:

دیده شدن پرتو بنفش در اکثر - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرایط

وجود اعوجاج و هاله رنگی در مناظر با جزئیات نوری زیاد

وجود نویز در تصاویر کم - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نور و تصاویر ثبت شده از آسمان

جزئیات کم در تصاویر زوم - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده

ظهور لکه های محو روی اشیای در حال حرکت در - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حالت بوکه

فیلمبرداری دوربین وان پلاس 6T:

نقاط قوت:

رنگ های شفاف و رضایت بخش

شناسایی سوژه و دامنه دینامیک خوب در فضای باز و فضای بسته

فوکوس خودکار سریع و دقیق

لرزشگیر کارآمد

نقاط ضعف:

تغییر جهت ناگهانی در ویدیوهای در حال حرکت

کشیدگی و محو شدن تصویر هنگام چرخش افقی دوربین

برخی - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بافت های تصویر بعضی اوقات با سرعت متفاوتی نسبت به سایر بخش های تصویر حرکت می کنند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone