🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21438.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ژوبین علاقبند از پایان دوران فعالیتش در اسنپ می‌گوید

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ، در گفتگو با دیجیاتو از پایان دوران فعالیتش در این شرکت خبر می‌دهد. علاقبند از مهر سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در شرکت اسنپ آغاز کرده بود تا پایان خرداد ماه ...

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - گفتگو با دیجیاتو از پایان دوران فعالیتش در این شرکت خبر می‌دهد. علاقبند از مهر سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - در شرکت اسنپ آغاز کرده بود تا پایان خرداد ماه به فعالیتش در اسنپ خاتمه خواهد داد. رسیدن به رکورد سفرهای روزانه ۲ میلیونی، از دستاوردهای اسنپ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - در زمان مدیریت او بود. علاقبند همچنین نقش تاثیرگذاری در دریافت سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی و البته رسیدن به یک تفاهم با شهرداری برای افزایش جایگاه قانونی تاکسی‌های اینترنتی داشت.

ژوبین علاقبند، با ذکر این نکته که تنها تا پایان خرداد امسال همراه اسنپ خواهد بود، به دیجیاتو می‌گوید:

«اسنپ برای هر مدیری می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد، آموزنده و متفاوت باشد و باعث افتخار من بود که فرصت مدیریت آن در اختیارم قرار گرفت. کسب‌وکار اسنپ و چالش‌هایش همیشه برایم جذاب بود و از تمام لحظات این همکاری لذت بردم و تجربه‌های ناب و جدیدی کسب کردم. خوشحالم که موفق شدم برنامه‌ها و ماموریتم را تا حد قابل‌قبولی در اسنپ به سرانجام - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - برسانم. جدا شدن از اسنپ تصمیم ساده‌ای نبود، ولی گاهی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - برای تجربه چالش‌های مدیریتی جدید باید به تصمیمات سخت تن داد.»

علاقبند در ادامه توضیح داد: «این تصمیم مدتی است که با توافق و آگاهی بنیانگذاران - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت گرفته شده است. قطعا ارتباط و دوستی من با اسنپ ادامه خواهد داشت و همیشه روی کمک و همراهی من می‌توانند حساب کنند و همواره برای اسنپ آرزوی موفقیت خواهم کرد.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان
ژوبین علاقبند در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - کنار محمود فوز، از بنیان‌گذاران اسنپ، در جلسه امضای قرارداد با شهرداری تهران در آبان ۹۸.

در روزهای گذشته و با درخواست دیجیاتو از اسنپ برای ارائه یک بیانیه رسمی در این رابطه، این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت حالا اظهار نظر دو شخص کلیدی را نیز در اختیار دیجیاتو قرار داده است. در همین رابطه «محمود فوز» یکی از بنیانگذاران اسنپ، با قدردانی از تلاش‌ها و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - دستاوردهای ژوبین علاقبند درباره - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - این تصمیم گفته است:

«تلاش‌های ژوبین مسیر رشد اسنپ را هموار کرده و باعث ارتقای کسب‌وکار شده است. بابت تمام زحماتش به او خسته نباشید می‌گوییم و حتما در آینده همچنان با او در ارتباط خواهیم بود. برای ژوبین در ادامه مسیر کاری‌اش، مثل دوران همکاری‌اش با اسنپ، آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین اطمینان می‌دهیم که میراث او را در مسیر درست حفظ کنیم.»

از سوی دیگر «ایاد الکسار»، دیگر بنیانگذار اسنپ، در همین رابطه با تشکر از تلاش علاقبند و اشاره به جایگزینی «محمد خلج»، خبر از تغییرات مدیریتی دیگری نیز در سایر مجموعه‌های گروه اسنپ می‌دهد و به دیجیاتو می‌گوید:

«ضمن قدردانی از ژوبین، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - تلاش می‌کنیم تا بهترین تصمیمات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - را برای ادامه فعالیت اسنپ بگیریم تا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - بتوانیم با قدرت مسیر رشد خود را ادامه دهیم. تصمیم ما در خصوص آینده مدیریت اسنپ به این ترتیب خواهد بود که «محمد خلج» به عنوان مدیر اجرایی به تیم اسنپ اضافه شود. به تازگی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - نیز «صبا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - مرتضوی» و «سحر شیشه‌گر» به عنوان - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - مدیران اجرایی به اسنپ‌تریپ اضافه شدند و «قاسم زیدی» مسئولیت هدایت تیم فنی اسنپ را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - برعهده گرفته است. همچنین به دنبال اضافه کردن افراد مستعد دیگری به تیم مدیریت هستیم که به زودی جزئیات آن مشخص می‌شود.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان

تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت خود را از سال ۹۳ آغاز کرده و پیش‌تر «شهرام شاهکار» در جایگاه مدیریت این شرکت قرار داشت که بعد از چند سال فعالیت از این سمت خارج شد گرچه همچنان جزو اعضای هیات مدیره این مجموعه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - است. پس از او «ژوبین علاقبند» در جایگاه مدیریت این شرکت قرار گرفت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - و امروز به طور - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اصفهان استان اصفهان - رسمی اعلام کرده که تا پایان خرداد جاری از مجموعه خارج خواهد شد. گفتنیست هر یک از این مدیران در مسیر رشد این کسب‌وکار دستاوردهای به‌سزایی را به همراه آورده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone