🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12996.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به شیائومی می میکس؛ موبایلی که پس از ۵ سال هنوز هم خاص است

تنها چند ساعت تا رونمایی از جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی یعنی می ۱۱ باقی مانده است. اما یکی از گوشی‌های دیگری که انتظار می‌رود در این رویداد معرفی شود، نسل جدید می میکس با طراحی ...

تنها چند ساعت تا رونمایی از جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی یعنی می ۱۱ باقی مانده است. اما یکی از گوشی‌های دیگری که انتظار می‌رود در این - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - رویداد معرفی شود، نسل جدید می میکس با طراحی متفاوت است. در این مطلب قصد - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - داریم به اولین گوشی از سری می میکس و ویژگی‌های نو‌آورانه و طراحی انقلابی آن نگاهی داشته باشیم.

در حالی که حدود ۵ سال از زمان عرضه شیائومی می میکس (در ۲۰۱۶) می‌گذرد اما این گوشی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - همچنان یکی از خاص‌ترین‌ها است. زمانی که می میکس معرفی شد با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه شبیه به موبایلی به نظر می‌رسید که از آینده آمده است. این گوشی نمایشگری با ابعاد ۶.۴ اینچی داشت و با امکانات مبتکرانه مختلفی همراه شده بود.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

البته طراحی می میکس چندان هم جدید نبود و پیش از شیائومی این شارپ بود که با گوشی آکوئوس کیستال حتی در چند سال قبل‌تر - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - (۲۰۱۴) یک گوشی با حاشیه‌های نمایشگر کم - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - و دوربین سلفی در حاشیه پهن پایین آن را معرفی کرده بود. - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - در آن سال‌ها خبری از دوربین سلفی در حفره نمایشگر یا ناچ ظریف نبود و راهکار عجیب انتقال آن به حاشیه پایینی تنها گزینه برای حذف حاشیه بالایی محسوب می‌شد. البته جای دوربین در می میکس دردسرهای - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - خاص خودش را داشت و به گونه‌ای بود که در بسیاری از مواقع دستتان جلوی آن را می‌گرفت و کار کردن با آن را مشکل می‌کرد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

اما حذف حاشیه بالایی مشکلات دیگری را هم به همراه داشت و شیائومی حالا باید فکری به حال جای اسپیکر مکالمه می‌کرد. به همین - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - دلیل تصمیم گرفت از اسپیکر پیزوالکتریک سرامیک در زیر نمایشگر استفاده کند. مدت‌ها بعد هواوی هم از همین تکنولوژی در برخی گوشی‌های خود بهره برد. اما در نسخه دوم می میکس، حاشیه‌ها پهن‌تر شد تا اسپیکر به جای سابق خود بازگردد و حتی هواوی هم تصمیم گرفت قید استفاده از اسپیکر زیر نمایشگر را بزند و از مدل‌های معمول و با کیفیت بالاتر استفاده کند.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

شیائومی برای می میکس تلاش کرد بیشتر اجزای ساختار گوشی را از سرامیک تولید کند و علاوه بر قاب پشتی و فریم حتی کلیدهای پاور و ولوم را هم با این ماده بسیار مقاوم بسازد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، شیائومی از میکروکریستال اکسید زیرکونیوم بهره - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - برد؛ یعنی همان ماده‌ای که در چاقوهای سرامیکی با کیفیت استفاده می‌شود. سرامیک در برابر خط و خش مقاومت بالایی داشت اما توان تحمل ضربه را نداشت. به همین دلیل شیائومی خیال کاربران را راحت کرد و یکی از زیباترین قاب‌های همراه شده در جعبه گوشی‌ها را با می میکس ارائه کرد. به این ترتیب هم نگرانی کاربران از شکستن گوشی را کاهش داد و هم خیالشان را از باقی ماندن جای اثر انگشت روی قاب سرامیکی پشتی راحت کرد. شیائومی می میکس - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - با نسبت نمایشگر ۱۷ به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۹ اولین موبایلی بود که عریض‌تر از استاندارد معمول آن روزها یعنی ۱۶ به ۹ به حساب - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌آمد. اما در عین حال با عرض ۸۱.۹ میلی‌متری چندان راحت در دست نمی‌نشست.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

این گوشی خاص هم مشابه بسیاری از گوشی‌های پیشرو از مشکلاتی رنج می‌برد. توسعه دهندگان مجبور بودند - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپلیکیشن‌های خود را برای اجرای صحیح در نسبت نامعمول نمایشگر بهینه کنند که البته برخی تلاش چندانی برای عرضه سریع - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسخه‌های سازگار نمی‌کردند. حتی گوگل هم پس از مدت‌ها خود را با این نسبت هماهنگ کرد و با تاخیر فراوان قابلیت زوم دو انگشتی را به یوتوب آورد تا امکان نمایش کامل ویدیوها وجود داشته باشد.

ساخت نمایشگر IPS گوشی هم که ابعاد و طراحی خاصی داشت تنها از شارپ بر می‌آمد. این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰ - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - در ۲۰۴۰ پیکسل را نمایش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌داد و از نظر دقت رنگ، نور، کنتراست و روشنایی عالی بود. البته مشخص نبود که شیائومی برای - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - محافظت آن از چه شیشه محافظی استفاده کرده است.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

می میکس از نظر سخت افزار تقریبا هیچ چیز کم نداشت و همان چیزی بود که از یک پرچمدار آن روزها انتظار می‌رفت: چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. شیائومی، می میکس را به باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده بود که به لطف - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - پشتیبانی از کوییک شارژ ۳.۰ کوالکام در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۳۵ درصد شارژ می‌شد. این سرعت شارژ شاید امروز چندان سریع محسوب نشود اما برای سال ۲۰۱۶ مناسب بود.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

دوربین گوشی اما عملکردی ضعیف‌تر از انتظار داشت. دوربین پشتی تکی سنسور کوچکی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری داشت و هیچ خبری از لرزشگیر تصویر اپتیکال نبود. البته کیفیت عکس‌ها و ویدیوها بسیار خوب بود اما از یک گوشی آینده نکرانه انتظار چنین دوربین ساده‌ای نمی‌رفت.

شکی نیست که می میکس نقص‌های خاص خودش را داشت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - اما یکی از جاه‌طلبانه‌ترین گجت‌هایی بود که شیائومی تاکنون تولید کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone