🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13004.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مردی به خاطر آتش سوزی خانه توسط آیپد معیوب اپل را به دادگاه می‌کشاند

فردی در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خانه‌اش توسط آیپد معیوب از اپل شکایت کرد و خواستار غرامت شد. به گزارش The Register، ماه مارس سال جاری میلادی فردی به نام «Michael Macaluso» شکایتی علیه ...

فردی در آمریکا به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان - دلیل آتش گرفتن خانه‌اش توسط آیپد معیوب از اپل شکایت کرد و خواستار غرامت شد.

به گزارش The Register، ماه مارس سال جاری میلادی فردی به نام «Michael Macaluso» شکایتی علیه اپل در دادگاه منطقه‌ای فیلادلفیا به ثبت رساند. او ادعا می‌کند که خانه‌اش به دلیل نقص در سیستم الکتریکی و باتری آیپد به آتش کشیده شده است.

شرکت بیمه Allstate Insurance بیش از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۱۴۲ هزار دلار برای بازسازی خانه پرداخت کرده، با این وجود Macaluso با کمک گرفتن از یک شرکت حقوقی می‌خواهد از اپل خسارت بگیرد. او در شکایت نامه خود ادعا می‌کند که آیپد را به هیچ عنوان دستکاری نکرده و طبق دستورالعمل‌های اپل از آن استفاده کرده است.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان
علت آتش گرفتن دستگاه‌های الکترونیکی معمولاً - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان - باتری یون-لیتیوم معیوب است.

سال ۲۰۱۹ شکایت دیگری علیه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان - اپل توسط Julia Ireland Meo ساکن نیوجرسی ثبت شد. او در شکایت خود مدعی شده که سال ۲۰۱۷ باتری معیوب آیپد سبب آتش سوزی آپارتمان آن‌ها و مرگ پدرش شده است. شرکت Union Management، مالک آپارتمان در پرونده‌ای جداگانه بابت این آتش سوزی از اپل شکایت و درخواست غرامت کرد. این پرونده‌ها همچنان در دست بررسی هستند.

دیگر محصول اپل یعنی آیفون هم بارها سبب آتش سوزی شده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان - است. سال ۲۰۱۷، فردی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر صومعه سرا استان گیلان - به نام Xai Thao، ساکن ویسکانسین از اپل به اتهام معیوب بودن باتری آیفون 4s شکایت کرد. این پرونده دسامبر ۲۰۱۸ با توافق هر دو طرف (که احتمالاً به معنی پرداخت غرامت از سوی اپل است) به سرانجام رسید. سال ۲۰۱۶ آیفون ۶ پلاس یک دانشجوی آمریکایی در جیب او آتش گرفت. گزارش‌هایی نیز از آتش سوزی آیفون 5s و آیفون ۶ اس پلاس ثبت شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طنین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر دور و بر فشخام صومعه سرا طرح تعویض ظرفشویی بکو قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در فشخام شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone