🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13000.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شکایت تازه علیه آمازون: کارکنان انبار زمان کافی برای استراحت و صرف غذا ندارند

کارمند سابق یکی از انبارهای آمازون از این شرکت به اتهام اجازه ندادن به کارکنان برای استفاده کامل از زمان استراحت و صرف وعده غذایی و کم کردن کامل این زمان‌ها از حقوق، شکایت کرد. ...

کارمند سابق یکی از انبارهای آمازون از این شرکت به اتهام اجازه ندادن به کارکنان برای استفاده کامل از زمان استراحت و صرف وعده غذایی و کم کردن کامل این زمان‌ها از حقوق، شکایت کرد.

این شکایت به نیابت از «لوونیا اسکات»، (Lovenia Scott)، کارمند سابق یکی از انبارهای آمازون در دادگاه منطقه‌ای شمال کالیفرنیا به ثبت رسیده است. اسکات مدعی است که آمازون به او و کارکنان دیگر اجازه استفاده کامل از زمان ۳۰ دقیقه‌ای قانونی برای صرف وعده غذایی پس از ۵ ساعت کار و استراحت ۱۰ دقیقه‌ای پس از ۴ ساعت کار را نداده است.

خانم اسکات می‌گوید آمازون زمان‌های صرف وعده‌های غذایی برای هر شیفت را زمانبندی نمی‌کند، قانونی کتبی درباره تایم استراحت و صرف غذا ندارد که کارکنان را تشویق به استفاده کردن از آن‌ها بکند و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - از کارکنان می‌خواهد تا همیشه واکی‌تاکی خود را به منظور مختل نشدن کارها حتی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - در زمان استراحت همراه خود داشته باشند و به آن - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - جواب دهند.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران

اسکات مدعی است فرآیند آماده شدن برای استراحت کردن خودش چندین دقیقه از زمان استراحت واقعی را تلف می‌کند. او می‌افزاید زمان صرف وعده‌های غذایی به گونه‌ای زمانبندی می‌شود تا همه کارکنان در یک زمان غذا بخورند، به همین دلیل صف‌هایی طولانی جلوی دستگاه حضور و غیاب شکل می‌گیرد. به گفته او بعضی اوقات ساعت زدن بین - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و اگر یکی از پرسنل دیر سر کار برگردد، آمازون با او برخورد می‌کند.

کارمند یاد شده می‌گوید آمازون به طور خودکار ۳۰ دقیقه کامل را از حقوق او و کارکنان دیگر کم کرده است. او در مورد استراحت ۱۰ دقیقه‌ای نیز - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - ادعا می‌کند که آمازون آن‌ها را زمانبندی نمی‌کند و بار  سنگینی از کارها را روی دوش تعداد کمی از کارکنان گذاشته است. به گفته او - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - فشار کار به حدی است که کارکنان فرصت استراحت کردن را از دست می‌دهند. علاوه بر این، آمازون به کارکنان گفته تا فقط زمانی به استراحت بروند که «فکر می‌کنند به آن احتیاج دارند.»

اسکات همچنین آمازون را به وادار کردن او و کارکنان دیگر به استفاده از گوشی شخصی برای انجام - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - کارهای شرکت، گزارش‌های نادرست درباره حقوق پرداختی، پرداخت کم حقوق و اقدامات انحصارطلبانه متهم کرده است.

هزاران کارمند آمازون در انبار Bessemer در آلاباما در روزهای آتی درباره تشکیل اتحادیه تصمیم گیری خواهند کرد. تشکیل اتحادیه توسط کارکنان این شعبه می‌تواند کارکنان - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - انبارهای دیگر را به عضویت در اتحادیه و در نهایت آمازون را به تغییر رفتار وادار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone