🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12992.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ پرو معرفی شد؛ پرچمداری با بزرگترین سنسور دوربین

شیائومی دقایقی قبل روی صحنه رفت تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. اولین موبایل جدیدی که شیائومی از سری می ۱۱ معرفی کرده، می ۱۱ پرو است که در ۳ رنگ سبز، مشکی و بنفش ...

شیائومی دقایقی قبل روی صحنه رفت تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. اولین موبایل جدیدی که شیائومی از سری می ۱۱ معرفی کرده، می ۱۱ پرو است که در ۳ رنگ سبز، مشکی و بنفش به دست کاربران می‌رسد.

این گوشی از نمایشگر 2K با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - اندازه ۶.۸۱ اینچی، پشتیبانی از نرخ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - رفرش ۱۲۰ هرتز، +HDR10 و دالبی ویژن بهره می‌برد. به گفته شیائومی این نمایشگر با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده تا در مقابل ضربه و خط و خش محافظت شود. علاوه بر این، صفحه نمایش می ۱۱ پرو موفق به دریافت امتیاز +A از دیسپلی میت شده است.

شیائومی می ۱۱ پرو از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ نیرو می‌گیرد. - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - به گفته کمپانی چینی، سیستم خنک کننده موجب می‌شود حتی پس از نیم ساعت اجرای بازی Genshin Impact، دمای دستگاه به دمای ۴۹.۳ درجه سانتیگراد برسد که در مقایسه با دیگر گوشی‌ها حدود ۲ تا ۳ درجه خنک‌تر است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

می ۱۱ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جدید - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - با تکنولوژی سیلیکون اکسیژن بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - که تنها در عرض ۳۶ دقیقه می‌تواند گوشی را از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند. - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - علاوه بر این، پرچمدار جدید شیائومی از شارژ بی‌سیم سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که بسیار قدرتمند است. در صورت استفاده از شارژر بی‌سیم، شارژ کامل در حدود ۴۲ دقیقه زمان می‌برد. با وجود ظرفیت بالای باتری، وزن این دستگاه به ۲۰۸ گرم و ضخامتش به ۸.۵ میلی‌متر می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

در جعبه برخی از مدل‌ها شارژر قرار - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - داده نمی‌شود ولی اگر خریدار درخواست شارژر را داشته باشد، بدون هیچ هزینه‌ای همراه با گوشی به دستش می‌رسد. این گوشی همچنین به اسپیکر استریو مجهز شده که در همکاری با هارمن کاردن توسعه یافته است. شیائومی همچنین از یک شارژر وایرلس ۸۰ واتی با ظاهری مدرن و مینیمال رونمایی کرده که امکان شارژ می ۱۱ پرو را نیز دارد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

اما در بخش دوربین، شیائومی می ۱۱ پرو به دوربین سه گانه شامل حسگر ایزوسل GN2 سامسونگ با اندازه‌ای نزدیک به یک اینچ مجهز شده که ۵ برابر بزرگتر از سنسور موجود در آیفون ۱۲ پرو است و بزرگترین - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - حسگر دوربین موبایل در بین تمامی گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اندازه پیکسل ۱.۴ میکرونی دارد که در حالت سوپر پیکسل با ترکیب - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - هر ۴ پیکسل به اندازه ۲.۸ میکرونی می‌رسد. این دوربین - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - همچنین از لنز ۸ المانی و لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

یکی از دوربین‌های دیگر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوشی، تله‌ ماکرو ۸ مکاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - است که امکان زوم - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری را دارد. این دوربین همچنین به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. دوربین سوم هم - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - به حسگر سونی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

می ۱۱ پرو - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - قابلیت فیلم‌برداری 8K هم مجهز شده و علاوه بر این گوشی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - حالت سوپر اسلوموشن امکان فیلم‌برداری با نرخ ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر مشخصات گوشی باید به بهره‌مندی از - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - گواهینامه استاندارد IP68 اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

این اولین باری است که این گواهینامه به گوشی‌های شیائومی راه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیدا می‌کند. می ۱۱ پرو - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - به لطف این گواهینامه می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد. شیائومی همچنین به قدری از مقاومت گوشی خود مطمئن است که حتی در زمان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - معرفی، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - تیزری از بردن گوشی به عمق ۴۲ متری نمایش داد. البته تاکید کرد که اگر قصد فیلم‌برداری در زیر آب را دارید بهتر است از کیس‌های - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - ضد آب استفاده کنید. می ۱۱ پرو همچنین به وای‌فای ۶ با حداکثر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - سرعت ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه مجهز شده که می‌تواند در مدت زمان ۵.۳ ثانیه یک فایل یک گیگابایتی را دانلود کند.

قیمت شیائومی می ۱۱ پرو برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۴۹۹۹ یوآن (معادل حدود ۷۶۰ دلار) اعلام شده و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۵۲۹۹ یوآن (معادل حدود ۸۱۰ دلار) و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم ۵۶۹۹ یوآن (معادل حدود ۸۷۰ دلار) قیمت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone